Zoe97, oh fijn om te weten! Daar moeten we aankomend weekend toch heen, komt goed uit dan

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
tengeltje11 schreef:Eerlijk,wij hebben ook katten.
Enkele maanden terug een wild kitten in huis gehaald,sinds dien komt een van onze katten amper nog binnen.
Das het leven,ze ervaart teveel stress van dat kitten en vind het fijner buiten.
hetty007 schreef:Heb je al aan een tuigje gedacht? Ik heb de mijne in de tuin lopen met een tuigje om. Fijn dat de kat weer thuis is.
hetty007 schreef:Mag ik vragen wat er zo gevaarlijk is aan een tuigje, ik heb er nooit problemen mee gehad en de katten zijn er erg blij mee. Loslaten en tuin afzetten zijn bij mij helaas geen optie.
GamblersCup schreef:hetty007 schreef:Mag ik vragen wat er zo gevaarlijk is aan een tuigje, ik heb er nooit problemen mee gehad en de katten zijn er erg blij mee. Loslaten en tuin afzetten zijn bij mij helaas geen optie.
Katten die erin vast komen te zitten (pootje ertussen, kop half erdoor) omdat ze zich er uit willen wurmen, katten die geen kant meer op kunnen omdat het lijntje ergens aan vast zit/omheen gedraaid zit en nog erger: een opgehangen kat omdat ze met tuigje en lijn ergens op of af willen springen. Komt allemaal voor. En als je lijn zó kort is dat ze nergens heen kunnen buiten een straal van een vierkante meter om zich heen, dan heeft de kat er niks aan (en alleen maar frustrerend voor ze met vogeltjes etc) en kun je m beter binnen houden.