TeckelxKingCharles

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
petitparis schreef:ooh een echte "vira latta". Bij die vuilnisbak-rassen zitten soms de leukste snoetjes.
Momenteel heb ik een mix van jack russel en iets anders met ruwe haren. (nestbroertje stond zeker 5cm hoger op de poten en 10cm korter in de rug met korte ruwharige vacht ipv lange ruwe haren). Dit is al ene oudere foto en ze moest dringend geplukt worden.
[ [url=m/4ZvWjw.jpg]Afbeelding[/url] ]
Anniek22 schreef:Wij hebben een raszuivere Vizsla (m'n moeder loopt er ook shows mee) maar om eerlijk te zijn vind ik al deze kruisingen veel mooier en liever er uit zien dan veel raszuivere honden...
Complimentje voor jullie
Sasje_ schreef:Geweldig al die vuilnisbakjes! Sinds kort hebben wij ook een lief, maar ontzettend ondeugend, vuilnisbakje. Hij is hier gevonden door Nederlandse huurders. Wij weten inmiddels niet meer wat er inzit. Qua enthousiasme denken wij Labrador en omdat hij zo vel is waarschijnlijk ook Stafford. Maar verder, geen idée. De dierenarts dacht herder, maar dat heb ik nog niet gezienHij is in ieder geval heel erg blij met bezoek.
![]()
[ Afbeelding ]
Hebben jullie misschien een idee?
Tigress schreef:Anniek22 schreef:Wij hebben een raszuivere Vizsla (m'n moeder loopt er ook shows mee) maar om eerlijk te zijn vind ik al deze kruisingen veel mooier en liever er uit zien dan veel raszuivere honden...
Complimentje voor jullie
[ [url=m/akCtCT.jpg]Afbeelding[/url] ]
Moet zeggen dat ik mijn zuivere beessie ook lief eruit vind zien
Storm en Jarv zijn inmiddels al dikke maatjes, zo cute![]()
[ [url=m/1ZRfCM.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit was onder het mom ''past wel''. Echter, zoals op de volgende foto te zien is...dat past nietAls je ziet hoe meneer er graag in zijn eentje in ligt
[ [url=m/meWA94.jpg]Afbeelding[/url] ]
Oh, en ook de kat is een geschikt kussen
Anniek22 schreef:Wij hebben een raszuivere Vizsla (m'n moeder loopt er ook shows mee) maar om eerlijk te zijn vind ik al deze kruisingen veel mooier en liever er uit zien dan veel raszuivere honden...
Complimentje voor jullie