The_Cat schreef:
Ben blij dat ik er iets beter mijn hoofd bij kon houden dan deze mevrouw

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nagini schreef:Hier ook geen fan van spinnen.
Helpt niet dat ik naar Australie ben verhuisd waar ze dus daadwerkelijk groot kunnen zijn en giftig.
Nu moet ik zeggen heb er pas 3 gezien en eentje letterlijk net geplet (op het werk).
Ik herken ze (nog) niet.. de gevaarlijke spinnen dus elke spin geeft een schrik reactie op het moment
Ik kijk er niet naar uit als de eerste in/rondom het huis zit.. en ik heb ook de tik altijd het plafond te checken, voor het geval dat.
Overigens, onze brievenbussen hier staan in een blok samengegroept. Dit staat buiten.
Dus zeg maar in een stenen muurtje en dan zitten er een stuk of 8 - 10 brievenbussen (afhankelijk van hoe groot het appartementenblok is). En waar je het openmaakt is gewoon een ijzer afdeksel wat je omhoog moet tillen.
Nu had ik laatst in m'n hoofd gehaald dat daar spinnen in konden zitten en dat je je hand daar dan nietsvermoedend in steekt. BLUH.
Nu moet ik het ding altijd eerst inspecteren met m'n zaklamp op de telefoon voordat ik snel m'n hand er insteek en weer terug trek.
Gatver.
Maanlicht schreef:Ieeuuww. Gelukkig nog geen spin in de auto gehad *klopt af*.
Ik was vandaag op het strand, en toen zat er een wesp op mijn bikini, en toen kroop ie bijna mijn broekje in![]()
![]()
Ik heb echt alles bij elkaar gegild. Vind wespen nog enger dan spinnen.
Maanlicht schreef:Toen ik nog bij de AH werkte kwam er eens een gigantische tropische spin tussen de bananen vandaan, dat was deze:
[ Afbeelding ]
Maanlicht schreef:Fijn he, die katten. Mijn kat is gek op insecten, en vooral spinnen. Hij weet al precies als ik roep en ik er eentje aanwijs dat hij hem lekker mag oppeuzelen.