Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Miriam91 schreef:Een paar huizen van ons vandaan zit een hondenopvang die vakantieopvang en dagopvang doen. Wat wij echter horen is elke keer een paar uur achter elkaar alleen maar gestresst blaffen. Klinkt niet alsof die honden het naar de zin hebben. Wordt er bij jullie dagopvang ook zo veel geblaft?
Miriam91 schreef:Een paar huizen van ons vandaan zit een hondenopvang die vakantieopvang en dagopvang doen. Wat wij echter horen is elke keer een paar uur achter elkaar alleen maar gestresst blaffen. Klinkt niet alsof die honden het naar de zin hebben. Wordt er bij jullie dagopvang ook zo veel geblaft?
nine1987 schreef:Net om 11.00 voor 't eerst gebracht om te wennen.. Hij vond 't niet leuk dat ik wegging.. Hij ging met een golden in een grote kennel om even rustig met 1 hond te kunnen wennen.. Dit ging goed.. De rest (4 anderen) liepen in de tuin om de kennel heen en dit was geen probleem.. Nu heeft hij zojuist de tuin erbij gekregen en is hij de sloot in gesprongen.. Ik ga 'm dus zo halen..
MarlindeRooz schreef:Ik heb hier ook honden die voor de deur gaan wachten tot hun baasje terugkomt.
marleen_usar schreef:39 euro per dag is echt veel, ik vraag 7.50 voor een uitlaat beurt. Dagopvang is 15 euro en met overnachten is het 20 euro.