Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sonja89 schreef:Even off topic: Eoweyn, ooit eraan gedacht zelf te gaan samenstellen? Met konijn en vis is dat prima te doen (makkelijk aan te komen) en gaat je zeker veel geld schelen, plus het is voor een allergiehond nog betrouwbaarder ook (en goed voor de tanden!)
Vind dit topic en de conclusie van TS een stuk prettiger dan een topic 'hoe voer ik mijn hond zo goedkoop mogelijk'
Silverheart schreef:180 per maand!?
Ik denk dat je nog geen ervaring met honden hebt haha.
Niet gemeen bedoeld maar nogal veel dingen zijn overbodig. Zoals de dagopvang en uitlaatservice, als jullie niet vaak thuis zijn kan je beter een 'alleen'hond kopen of geen hond nemen. Een hond wordt er niet beter op als er steeds andere mensen zijn, het wordt waarschijnlijk dan ook moeilijker om een goede band met je hond te scheppen. Voor onze hond die allergisch is voor ongeveer alles kost het nog geen 180 in de maand + pilletjes, speciaal voer en druppels kost het echt ongeveer 150 pm. Ik zou toch echt de overbodige dingen weglaten.
Eoweyn_x schreef:Sonja89 schreef:Even off topic: Eoweyn, ooit eraan gedacht zelf te gaan samenstellen? Met konijn en vis is dat prima te doen (makkelijk aan te komen) en gaat je zeker veel geld schelen, plus het is voor een allergiehond nog betrouwbaarder ook (en goed voor de tanden!)
Vind dit topic en de conclusie van TS een stuk prettiger dan een topic 'hoe voer ik mijn hond zo goedkoop mogelijk'
Jawel, maar volgens mij is dat een heel gedoe en zit je met karkassen enzo toch?
Hetgeen wat we nu hebben is compleet en makkelijk