Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kippetje schreef:wat een mooie tenen
Amandavd schreef:Juist meteen beginnen met bandjes. Hoe later je begint hoe meer ze het dan 'merken'.
Spruit schreef:Mooi om te zien, die mollige pups![]()
En maakt dat echt zoveel uit, een halsband op latere leeftijd? Wij wennen toch ook aan een nieuwe ketting/ring/armband als we deze later omdoen?
Amandavd schreef:Jasmijn zitten ze dan wel strak genoeg? Hier nooit problemen ook niet met grote nesten. Maar je moet uiteraard doen waar jij je prettig bij voelt!
Aranel schreef:Ohh zulke topics moet ik echt niet meer aanklikken.
Ik wil ze allemaal hebbenkrijg ik korting als ik het hele nest koop?
![]()
Ben erg benieuwd hoe ze gaan uitgroeien!
JoSav schreef:Wauw, ze groeien hard zeg! Dan lijken de onze echt nog klein.
Wij hebben ze gemarkeerd met een stukje wol om de hals dat we dagelijks vervangen.
Kan me overigens niet voorstellen dat ze dan moeilijk doen over halsband later, want de onze had ook nooit een als pup en doet er niet moeilijk over nu ze volwassen is... maar dat kan natuurlijk ook weer een uitzondering zijn. En, toegegeven, ze draagt alleen een halsband naast de fiets ivm reflector en licht, anders niet.
Hebben jullie alleen kranten in de werpkist?
kiolette schreef:Hey Jasmijn,
Ik lees de titel van dit topic en denk,"komt me bekent voor".
Ik heb gisteren de foto's gezien van jullie pups en moeder hond op de mobiel van je moeder.
To cute....
gefeliciteerd en veel plezier met de puppy's
Oja de soesjes waren lekkerrrr
Amandavd schreef:Wij deden de kranten altijd onderop, dan een blauwe mat van speciaal spul en daarop vetbedden. Is net wat warmer en comfortabeler maar zo te zien vinden mams en pups het wel lekker! Gaat alles nog goed?
jasmijn16 schreef:Amandavd schreef:Wij deden de kranten altijd onderop, dan een blauwe mat van speciaal spul en daarop vetbedden. Is net wat warmer en comfortabeler maar zo te zien vinden mams en pups het wel lekker! Gaat alles nog goed?
Alles gaat super! De eerste beginnen al een beetje rond te 'lopen' 2 pasjes en dan gaan ze maar weer zwemmen haha