Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
esperance schreef:Dat naar het gezicht willen bijten is echt dominante gedrag.
Ook lees ik dat je altijd eerst de hond gedag zegt, daarna je vriend. Dit zou ik omdraaien. Eerst je vriend gedag zeggen en een babbel mee maken, en daarna de hond pas aandacht geven. Zodat hij weet dat hij onder aan de rang staat.
Verder hoop ik dat het goed met je gaat.
Duhelo schreef:bij zwanger zijn zou je toch eerder denken dat hij eerder zal beschermen?
Kuggur schreef:Onmiddelijk inslapen deze hond.
Dat er hier zoveel mensen zijn die hiermee door willen punniken (gedragsthreapeuten hondenfluisteraars etc) vind ik onbegrijpelijk en onverantwoord.
Kuggur schreef:Onmiddelijk inslapen deze hond.
Dat er hier zoveel mensen zijn die hiermee door willen punniken (gedragsthreapeuten hondenfluisteraars etc) vind ik onbegrijpelijk en onverantwoord.
cinniz123 schreef:Ts wat ontzettend rot voor je dat dit je is overkomen met je maatje.
Ik zou persoonlijk voor mezelf uit willen zoeken of er indd niet iets medisch is voordat ik zou besluiten hem in te laten slapen...
Mocht daar niets uitkomen zou ik er miss overnadenken maar mezelf kennende zou ik eerst alles uit willen sluiten.
Sterkte met de situatie.
En voor degene die gelijk roepen direct in laten slapen zonder ook maar enigzins uit te zoeken hoe en wat.....zijn jullie nou nog nooit uit je slof geschoten tegen iemand die er nou net niets mee te maken had maar kwam gewoon op t verkeerde moment?! Zo ja spuit erin!
cinniz123 schreef:En voor degene die gelijk roepen direct in laten slapen zonder ook maar enigzins uit te zoeken hoe en wat.....zijn jullie nou nog nooit uit je slof geschoten tegen iemand die er nou net niets mee te maken had maar kwam gewoon op t verkeerde moment?! Zo ja spuit erin!
Kuggur schreef:Tuurlijk, doodmaken kan altijd nog. Eerst maar eens afwachten of het volgende bijtincident echt ernstig wordt.
Wel zo prettig dat jij ook achter een schermpje zit Amanda, en niet in hetzelfde huis woont als dit dier....