Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
eponine schreef:Ik vind dat ook geen verantwoorde kruisingen, rottweiler met pei..beide hebig van karakter, dat moet men gewoon niet willen. Het relatief hoge bedrag houdt gelukkig impulsieve kopers hopelijk op afstand.
eponine schreef:Overigens, we organiseren geregeld shar pei wandelingen, juist omdat ze onderling vaak wel perfct gaan en elkaar goed lezen. Mocht je interesse hebben
Anke98 schreef:Ik heb zelf stage gelopen in de werkhonden branche en hierbij gewerkt met flinke mechelaars ( waar ik nog steeds ook verliefd op ben)
Cerastes schreef:Anke98 schreef:Ik heb zelf stage gelopen in de werkhonden branche en hierbij gewerkt met flinke mechelaars ( waar ik nog steeds ook verliefd op ben)
Hey, mechelaars zijn toch wel heeeeel anders hoor!
Je kan het totaal niet vergelijken en liggen echt ver van mekaar af!
Dat neemt niet weg dat je ongetwijfeld veel ervaring hebt opgedaan!
Maar the will to please wat een herder heeft en de werklust is bij een sharpei ver te zoeken.
Het enige wat overeen komt is dat ze waaks zijn.
Maar dat heeft een pei veel meer dan een herder...van nature dan...
Maar met goed inlezen en eventueel langsgaan bij mensen die een pei hebben kom je heel ver.
En misschien kom je er achter dat de sharpei qua karakter niks is voor je of juist wel heel erg!
Blijf lekker meelezen zou ik zeggen!
_Mellanie schreef:Even het topic door gespit.
Wij voeren s'ochtends en smiddags Royal canin Dermacomfort, helaas zijn het kieskauwers en moeten we nog wel is van brokken verwisselen. En als avond eten krijgen ze verse hamburgers. (bij de jumbo weg)eponine schreef:Overigens, we organiseren geregeld shar pei wandelingen, juist omdat ze onderling vaak wel perfct gaan en elkaar goed lezen. Mocht je interesse hebben
Waar zijn deze wandelingen?
Luisteren is hier helaas wel een puntze kunnen het heel goed maar of ze er altijd zin in hebben.
En ze hebben helaas een hekel aan andere hondenNouja één hond, die de ander weer aansteekt.
[ [url=m/xZTH4E.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/6IZOBq.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/QZFSH4.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ojah we hebben ook nog een mops
Cerastes schreef:Hamburgers? !? Gekkie!
Dan kan je toch beter wat kvv smuldier ofzo kopen? Is ook niet zo duur hoor, nog geen eens 1euro per bakje vsn 400gr volgensmij...