Drie minuten vind ik niet kunnen.
Je laat je dier niet onbeheerd op vreemd terrein achter.
Nooit

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
easygoing schreef:Lekker makkelijk eline. Je kan een ander ook gewoon gelijk geven.
elenaMM77 schreef:persoonlijk zou ik zodra de eigenaren uit zicht waren de hond hebben losgemaakt.. briefje aan het hek gehangen hebben:
aan de eigenaren van de hond die hier was aangebonden.. als u uw hond zoekt, deze zit in asiel: <Naam>.
hond bij het asiel afleveren en hopen dat de eigenaren goed schrikken als hun dier er niet meer staat.
Bij het asiel zou ik gemeld hebben dat ik een hond aangebonden had aangetroffen in de volle zon zonder water en zonder spoor van de eigenaren. en dat je een briefje hebt achtergelaten voor het geval dat.
Thesserd schreef:Jeetje wat een aso's. Iedereen had die hond zo mee kunnen nemen. Wie weet waar die hond dan terecht komt. Vind het ook erg onverantwoord.
Grappig altijd hoe iedereen moord en brand schreeuwt als iemand zijn kind (baby) een kwartier alleen thuis laat, maar wel een hond vastbinden bij de supermarkt of in dit geval gewoon op onbekend terrein. Echt... wtf
Jennyj01 schreef:Dus jij zou je hond zo aan een boom in het bos zetten? En je kind op een bankje op het station? Pfff of jij bent heel naïef, of ik ben erg wantrouwig.
A3a1 schreef:Ehhhhh
Ik leg mijn hond niet voor een winkel. Ik moet er niet aan denken dat hij meegenomen wordt.
Sinds ik gewaarschuwd ben dat er honden gestolen worden om in te zetten bij hondengevechten al helemaal niet.
En ik ga niet uitproberen of het een hoax is of niet.
En als ik een hond aan een boom in een bos zie neem ik die mee.
Thuis bel ik dan Amivedi.
Afhankelijk of hij tot zijn baasje komt bij mij kan blijven, bel ik dierenambulance of hou het bij Amivedi.
Ik snap dat het een ander verhaal wordt als je baasjes natuurgebied in ziet lopen....bizar.
Hadden niet verwacht dat ze terugkwamen
Ann99 schreef:Jennyj01 schreef:Dus jij zou je hond zo aan een boom in het bos zetten? En je kind op een bankje op het station? Pfff of jij bent heel naïef, of ik ben erg wantrouwig.
Nee ik zou mijn hond heel waarschijnlijk niet zomaar zo achterlaten. Maar men moet zich niet zo bemoeien met andermans zaken alsof die hond doodgaat.
Ann99 schreef:Jennyj01 schreef:Dus jij zou je hond zo aan een boom in het bos zetten? En je kind op een bankje op het station? Pfff of jij bent heel naïef, of ik ben erg wantrouwig.
Nee ik zou mijn hond heel waarschijnlijk niet zomaar zo achterlaten. Maar men moet zich niet zo bemoeien met andermans zaken alsof die hond doodgaat.
Ann99 schreef:elenaMM77 schreef:persoonlijk zou ik zodra de eigenaren uit zicht waren de hond hebben losgemaakt.. briefje aan het hek gehangen hebben:
aan de eigenaren van de hond die hier was aangebonden.. als u uw hond zoekt, deze zit in asiel: <Naam>.
hond bij het asiel afleveren en hopen dat de eigenaren goed schrikken als hun dier er niet meer staat.
Bij het asiel zou ik gemeld hebben dat ik een hond aangebonden had aangetroffen in de volle zon zonder water en zonder spoor van de eigenaren. en dat je een briefje hebt achtergelaten voor het geval dat.
Juist er zijn dus mensen die jou als eigenaar niet vertrouwen. Jammer dat juist die mensen jouw hond dan niet met rust laten en je hond meenemen!
Ann99 schreef:Thesserd schreef:Jeetje wat een aso's. Iedereen had die hond zo mee kunnen nemen. Wie weet waar die hond dan terecht komt. Vind het ook erg onverantwoord.
Grappig altijd hoe iedereen moord en brand schreeuwt als iemand zijn kind (baby) een kwartier alleen (thuis) laat, maar wel een hond vastbinden bij de supermarkt of in dit geval gewoon op onbekend terrein. Echt... wtf
Als wer dan naar de leeftijd gaan kijken, verander de hond dan ook in een puppy van een paar weken, dan vind ik het een heel ander verhaal
Jennyj01 schreef:Dus jij zou je hond zo aan een boom in het bos zetten? En je kind op een bankje op het station? Pfff of jij bent heel naïef, of ik ben erg wantrouwig.
Ann99 schreef:Natuurlijk gaat hij dood als hij daar zou blijven. Maar gezien het verhaal kon je er al 100% zeker van uitgaan dat die mensen terug zouden komen. Stond er geen bordje bij dat honden niet toegestaan zijn en zou ik die mensen niet hebben gezien dan had ik de hond zonder pardon meegenomen en naar het asiel gebracht