Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
betadine schreef:Ik heb het bij tjechen ook al zien voorkomen.
Aanvallen kunnen ook veroorzaakt worden door frontline pipetten of soortgelijke producten. Dat wordt heel weinig gedeeld, maar kan echt zo een aanval in de hand werken.
Wat een k*t fokker die niets meer van zich laat horen. Ik ben door mijn fokker altijd met raad en daad bijgestaan. Ik zou het verhaal echt niet stil houden nu deze niets meer laat horen. Dat hoort gewoon niet.
Hopelijk knapt ze snel op. Tegen de anvallen zou je ook cannabisolie kunnen proberen.
http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-maas ... -a2498381/
Verschrikkelijk om zo machteloos te staan
woppeke schreef:afstand moet voor zo'n hond idd geen probleem mogen zijn. En ze worden niet epileptisch van beweging, maar juist in rust. Heb je al naar bloed laten kijken? ze kunnen ook epileptisch zijn als ze te korten hebben. Laag suiker kan oorzaak zijn!
Hannanas schreef:Ook geen vaccinaties gekregen?
Ontzettend sneu dat hij nog niet weer de oude is. Bah
Willemina_L schreef:Hannanas schreef:Ook geen vaccinaties gekregen?
Ontzettend sneu dat hij nog niet weer de oude is. Bah
Hij lijkt vandaag weer wat de oude te worden. Hij drinkt en kijkt helder, gelukkig.
Ja wel vaccinaties maar daar gaan we nu mee stoppen. Enkel de rabiës enting denk ik wel want hij gaat mee naar het buitenland. Daar moet ik me nog in gaan verdiepen maar de dierenarts denkt daar in mee gelukkig.
Willemina_L schreef:Helaas helaas, het leek weer een beetje beter te gaan maar vannacht weer een aanval. Hij kwam er wel direct uit deze keer. Hij lijkt er zelfs aan te wennen ofzo, de paniek en onzekerheid worden minder. Arm dier... We gaan de druppels nog een paar weken de kans geven, de bach bloesem is zo wieso voor de randjes en geen hoofdmiddel. Mocht het erger worden dan grijpen we in overleg met de dierenarts nog eens naar de pexion. Maar ik ga geen experiment van mijn hond maken met allerlei brouwseltjes en als het simpelweg geen leven meer is voor hem dan mag hij naar de eeuwige jachtvelden.
We blijven ondertussen wel positief en houden ook vooral zijn gemoedstoestand goed in de gaten!