Lisitano schreef:Een Rottweiler is nog steeds een schat als ze helaas hondagressief zijn. Is ook helemaal niet vreemd. Ik ken een aantal Rottweilers en er is er maar een tolerant, toevallig een reu. Het zit in het ras, logisch ook want het is een waker dus ze moeten hun territorium wel willen beschermen. Dat ze zich tegen een eigen roedellid keren is wel extreem, heb je dus nooit een reu gehad?
Als herplaatsen geen optie is en jullie niet bereid zijn iets te willen veranderen weet ik het ook niet. Een hond bijt niet zomaar een roedellid dood, er is iets met haar. En als je zo om die hond geeft zou ik er vooral veel aan doen te begrijpen wat.
Waar woon je? En wat doen jullie normaal met haar? Moe maken helpt al de scherpe randen eraf te halen. Mijn Husky doodt dan geen honden maar wel ongeveer al het andere en dat voorkom ik door hem heel veel te doen te geven.
Ik niet bereid ben om iets te veranderen ?
Ik zou haar met alle liefde laten onderzoeken, met haar de wereld afreizen om met deskundigen tot een waardig plan te komen maar die middelen heb ik domweg niet. Ze wordt zo een 4 keer per dag uitgelaten. Dan zal ze totaal ongeveer 40 minuten wandelen. Meer bewegen zal vast de scherpe randjes eraf halen maar dat lost niet het probleem op, wel ?