hier ook poosje gehad, alleen onze oudste deed het er niet goed op en wilde ook niet allerlei verschillende voeren gaan geven. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
hier ook poosje gehad, alleen onze oudste deed het er niet goed op en wilde ook niet allerlei verschillende voeren gaan geven. Marg schreef:Ik heb dus prins gekocht. Maar dat moet meneer niet zo graag. Hij kreeg rc. Hij heeft sinds vandaag diarree. Dus weer terug op 100%rc. Hopelijk is het snel weer ok. Kan verhuizing zorgen voor stress en diarree? Hij woont nu een kleine week bij ons
Marg schreef:Ik heb dus prins gekocht. Maar dat moet meneer niet zo graag. Hij kreeg rc. Hij heeft sinds vandaag diarree. Dus weer terug op 100%rc. Hopelijk is het snel weer ok. Kan verhuizing zorgen voor stress en diarree? Hij woont nu een kleine week bij ons
Cha_rity schreef:Cemlys schreef:Hills ideal balance no grain. Eten zowel de honden als de kat
Hiervan kreeg ik een proefpakketje mee van de dierenarts alleen de kat vindt dit niet lekker
maar zijn ook twee katers van 6 kg Mioux schreef:Meikje schreef:Kennen jullie dit overzicht al?http://www.voerwijzer.com/kattenbrokken-vergelijken
Daar kun je zien hoeveel eiwit erin zit, en hoeveel koolhydraten. Aan het eiwitgehalte kun je ook zien of er mogelijk veel vlees inzit. Een brok met 32% eiwit kan nooit veel vlees bevatten, en bevat veel granen, aardappel of andere koolhydraatbronnen.
Bedoel je dan met veel eiwit is veel vlees? of wat bedoel je ?
Cha_rity schreef:Gisteren in de Jumper XXL was ik ff aan het rondneuzen voor kattenvoer (zonder granen) alleen het enige soort voer wat bij Jumper te verkrijgen is was dit voer Hill´s Feline Ideal Balance Kat Graanvrij Kip & Aardappel. Het enige nadeel is dat er aardappelen inzitten. En qua verhouding heeft mijn kat maar 30 tot 40 gr nodig van dit voer.
Heeft iemand ervaring met dit voer?