Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Marg schreef:Ik heb dus prins gekocht. Maar dat moet meneer niet zo graag. Hij kreeg rc. Hij heeft sinds vandaag diarree. Dus weer terug op 100%rc. Hopelijk is het snel weer ok. Kan verhuizing zorgen voor stress en diarree? Hij woont nu een kleine week bij ons
Marg schreef:Ik heb dus prins gekocht. Maar dat moet meneer niet zo graag. Hij kreeg rc. Hij heeft sinds vandaag diarree. Dus weer terug op 100%rc. Hopelijk is het snel weer ok. Kan verhuizing zorgen voor stress en diarree? Hij woont nu een kleine week bij ons
Cha_rity schreef:Cemlys schreef:Hills ideal balance no grain. Eten zowel de honden als de kat
Hiervan kreeg ik een proefpakketje mee van de dierenarts alleen de kat vindt dit niet lekker
Mioux schreef:Meikje schreef:Kennen jullie dit overzicht al?http://www.voerwijzer.com/kattenbrokken-vergelijken
Daar kun je zien hoeveel eiwit erin zit, en hoeveel koolhydraten. Aan het eiwitgehalte kun je ook zien of er mogelijk veel vlees inzit. Een brok met 32% eiwit kan nooit veel vlees bevatten, en bevat veel granen, aardappel of andere koolhydraatbronnen.
Bedoel je dan met veel eiwit is veel vlees? of wat bedoel je ?
Cha_rity schreef:Gisteren in de Jumper XXL was ik ff aan het rondneuzen voor kattenvoer (zonder granen) alleen het enige soort voer wat bij Jumper te verkrijgen is was dit voer Hill´s Feline Ideal Balance Kat Graanvrij Kip & Aardappel. Het enige nadeel is dat er aardappelen inzitten. En qua verhouding heeft mijn kat maar 30 tot 40 gr nodig van dit voer.
Heeft iemand ervaring met dit voer?