Asielkat adopteren, tips?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-16 12:28

ElCamino schreef:
Wat een leuk verhaal !!!! hier heb ik hetzelfde meegemaakt alleen had ik totaal geen god contact mwet het asiel !!! Ik wilde juist ook een trauma poesje omdat ik een flatje heb, en ze niet buitenkomen. Juist die met 1 voorpootje minder vond ik een leuk diertje.... eerst mocht het niet eens weg, ik weer weggegaan maar later toch teruggegaan om haar te halen, ze zat gewoon in mijn hoofd.

Ik heb dus ook een trauma-katje uit het asiel gehaald, waarvan 1 pootje geamputeerd.
Ze heeft de 1e drie maanden onder het bed gewoond, alleen als er niemand thuis was ging ze eten en drinken en op de bak.Ze vertrouwde alleen mij.
Zelfs als ik er niet ben en mijn ouders geven haar eten komt ze niet tevoorschijn.
We zijn nu 14 jaar verder..... en nog steeds is ze onder het bed of onder een deken als er niemand thuis is, bij de bel vliegt ze onder de bank wen nog steeds is ze spoorloos als er visite komt.
Voor mij is ze superlief, ze ligt op schoot en bij me zodra ik thuiskom en slaapt op bed.
Alleen de rest van de wereld vertrouwt ze gewoon niet meer.

Gossie! Wat fijn dat ze bij jou een rustig plekje heeft :)

itsmi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-16 21:01

Bedankt voor de leuke reacties!

Solleke_Noah schreef:
Wat een lieve foto's, happy ending dus :)

Herken je verhaal met de asielmedewerker wel een beetje van toen bij onze hond. Die was in het asiel terecht gekomen na inbeslagname voor verwaarlozing en ze hebben echt moeten vechten om hem erbovenop te krijgen, alle medewerkers waren dus heel gehecht aan hem. Na enkele weken bij ons, even op bezoek gegaan, en hij gunde hen geen blik waardig :(:) Bekijk het maar positief, je kat is helemaal blij met jou!

Ik vind het ook een groot compliment wat de kat mij hiermee heeft gegeven, maar vindt het zo zuur voor de mensen van het asiel... Het is toch ook voor hun een zorgenkindje geweest. En vervolgens verstopt ze zich als ze langskomen...

@ElCAmino, wat een verhaal zeg! Fijn dat die kat bij jou haar rustige plekje heeft gevonden!

xniieeenke

Re: Asielkat adopteren, tips?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-16 21:04

Wat doe je het super zeg! Heb ooit hetzelfde met een kat gedaan en ze is zo lief en intelligent, geweldig. Ik ken het blije gevoel.