Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

ik heb het met de libia lijn erbij gekocht, de economic is goedkoper maar die vond ik minder mooi:p 

Mizora schreef:Ik vind het grappig om te lezen dat hier vrijwel geen van de katten met onbeperkt voer geen overgewicht heeft maar als je op straat kijkt de meeste katten gewoon te dik zijn. Is het zo scheef verdeeld of schatten mensen de conditiescore van hun kat toch niet helemaal correct in?
Het is wel makkelijker om een kat slank te laten blijven op lage kwaliteit brokken dan op hoge kwaliteit brokken bij onbeperkt voeren. Onze stalkat kreeg onbeperkt lage kwaliteit brokken en was nauwelijks meer dan een zakje botten. Nu met 2x per dag natvoer en 44-45g hoge kwaliteit brokken is ze iets aan de dikke kant (we houden het goed in de gaten, mocht ze nog dikker worden dan gaat ze naar 22-23g brokken naast het natvoer. Maar voor de winter mag ze best een laagje hebben want ze komt niet binnen).
Fijn dat het op dit moment goed gaat en dat je aan het kijken bent voor een eetvertrager.
)Maar de mijne zijn allemaal keurig aan de maat zowel de raskatten als het HTK gespuis.spicegirl schreef:2 x is gewoon te weinig.
het is nog maar een kitten van 6 maanden..
4 x daags is op die leeftijd normaal.
eet zelf maar eens 2 x daags een afgewogen portie,
dan is jouw eetprobleem ,zie je andere topic , ook voorbij.
maar dat doe je ook niet, toch ..
)