Siesje doodziek

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 09:58

het was zeker niet alleen op jouw post een reactie, maar als de hond het niet overleefd had hadden er juist weer reacties gekomen van 'zie je nu wel dat je naar de dierenarts had moeten gaan'...

Anoniem

Re: Siesje doodziek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 10:29

Het gaat (in mijn reactie) zeker niet om de dringende adviezen. Het gaat mij echt om de aanvallen richting de ouders van TS. Dat vind te ver gaan. Het wel/niet DA heb ik al eerder aangegeven ligt imo per persoon, per dier ietsjes anders, tenzij echt spoed, wat iedereen volgens mij toch echt wel (h)erkent.

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 11:45

Kentaro schreef:
het was zeker niet alleen op jouw post een reactie, maar als de hond het niet overleefd had hadden er juist weer reacties gekomen van 'zie je nu wel dat je naar de dierenarts had moeten gaan'...

Inderdaad, en een dierenarts is niet alleen om een dier te redden maar ook een ziek dier comfort te bieden..
Waarom moet een dier pijnklachten of misselijkheidsklachten hebben als een spuit verbetering kan bieden? Omdat het geld kost?

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 11:47

En wij gaan ook alleen af op de paniek van ts...

Maar als blijkt dat het meer een schreeuw om aandacht dan om hulp voor het dier is, zal menigeen er de volgende keer een stuk minder heftig op reageren!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 11:57

En ik probeer juist door die paniek heen te kijken naar de feiten. Ik ben niet (meer) zo snel in paniek, maar dat is misschien ook weer het andere uiterste :+

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 12:00

Daar is ook niks mis mee :D