10 januari Dan is ze 15 weken en zijn alle wettelijke entingen gegeven en werkend en dan mag ze de grens over
wat een superleuk ding! Ik blijf volgen! Nog even en ze is er Ik zelf moet nog 1,5 maand wachten op mijn pupsel
Ja inderdaad nog maar een paar daagjes!! We hebben er zin in! Sjin, ik zag hem voorbij komen op facebook, zo cute!! ♡
Woeiiii! Nog maar 24 uur en dan is ze als het goed is thuis! Ps. In de tussentijd zijn we er meerdere malen geweest en ze is echt geweldig!
Ja die heb ik wel, maar niet op mijn computer staan nog Vanaf morgen krijgen jullie zoveel foto's, tot jullie er gek van worden!
Veel plezier met ophalen! En die slaapfoto's puppies kunnen echt op alle mogelijke manieren en plekken slapen
oww wat een knap puppekind ,ze heeft echt een argentijnen mondje ,zo lief!!heel veel plezier met haar,ben heel benieuwd hoe ze uitgroeit
Thuis!! Ze is niet gek op autorijden, want ze is de hele weg autoziek geweest... Iets wat we rustig aan op moeten gaan bouwen dus.Verder is ze heeel erg beleefd/onderdanig naar mens en dier Alvast 1 foto om warm te draaien??