Ocharme catnip
Achteraf denk je er weer anders over hé, tis zone lieverd
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
)
Wel een dametje, maar die doet dat al van kleinsaf aan zo
Moet er wel bijzeggen dat ze nooit doorbijt en echt nooit haar nageltjes gebruikt... dus ziet er woest uit, maar eigenlijk is 't een watje

Iris82 schreef:Mijn kat bijt ook op dezelfde manier. Hele kindvriendelijke kat hoor, maar als je haar iets te enthousiast aait dan hapt ze. Nog nooit een wondje van opgelopen dus maak me er ook geen zorgen om.
), maar ik heb een sterk vermoeden dat hij wel flink zou bijten als een kind zijn signalen niet opvangt en dus over zijn grenzen heen bulldozert. Dan sta ik niet in voor de veiligheid van het kind, zeg maar
hij heeft nog nooit zoveel gebeten. Nog steeds helemaal niet hard, niet eens door de huid heen, maar wel echt iedere keer dat die mensen hem wilden aaien
hij was echt niet in zijn normale doen (omdat er ineens 3 mensen in zijn kleine kamertje stonden?) want hij ging zelfs mij bijten wanneer ik hem aaide op een manier waarmee hij nooit problemen heeft. Gelukkig zagen ze ook hoe lief hij kan zijn tijdens sommige momenten tijdens het bezoek.

Keizer springt enthousiast bovenop ze zodra hij de kans heeft, want SPELUHHH! En mijn prinsesjes zijn gelijk diep getraumatiseerd
ik moet hem dus echt op een aparte kamer houden, en dat is natuurlijk niets op lange termijn.
hij had een vol pak kattensnoepjes uit de kast in zijn kamer te pakken gekregen, heeft het pak opengebeten, en ALLE snoepjes in één keer opgegeten.