Leuk, nog een hamsteraar! Sinds een paar weken hebben wij ook weer een hamster. Een dwergje van 7 weken. Hij/zij is erg lief (daarvoor 2 weken een Terrorhamster gehad, maar die teruggebracht naar de winkel). Mijn kooi (tralies) is 65cmx40 en heeft ook mogelijkheden om te klimmen. Voor zijn tandjes heb ik er wilgentakken in gestopt, waar hij ook in kan klimmen. Verder een Speed Star rad, die heeft sensoren zodat je de snelheid en km's af kan lezen, welke je hammie gelopen heeft per dag. Verder een liksteen, een holle tak waar hij in past en een slaaphuisje.
Wat een liefje! Waar heb je haar gekocht en wat is haar kleur?
Weggebokt
Geplaatst door de TopicStarter: 25-09-15 19:39
Ik heb haar gekocht bij de russische dwerg hamster fokkerij, kleur heeft ze wel gezegd maar heb het niet echt onthouden Ze is iig veel lichter dan Umbrous, maar wel in die richting. Ze veranderd nog van kleur, maar welke kant dat op gaat is een verassing De de belichting lijkt ze op een mandarijn, maar dat is ze niet. Het is wel echt een grijze kleur
Dit word haar huisje! Omdat deze plat aan de bovenkant is lijkt mij dat heel handig om daar het voer op te zetten, dan koop ik zo'n wilgentak die ik er dan tegen aan kan zetten.
Edit: Heb nu alle overige dingen besteld en dat haal ik vrijdag op, samen met de hamster.. Vrijdag krijgen jullie ook te zien wat en hoe mijn aqua eruit ziet met alles in erin! Kan niet wachten Ik laat mij vrijdag even informeren welk voer het beste is en wat voor nest materiaal ik kan gebruiken
Ik ga de zelfde bodembedekking kopen als die je op de foto ziet
Ik kom hier even binnen vallen Leuk dat je een hamster krijgt, wat een schatje is het!
Het huisje dat je toont is heel tof, maar mijn ervaring leert dat zoiets niet zo handig is. In de eerste plaats maken de meeste hamsters liefst een nestje op de grond, niet in de lucht. Maar vooral: het is helemaal dicht. Bijna alle hamsters plassen in hun nestje, zo'n dicht huisje kan je moeilijk schoon maken en de geur trekt echt in het hout. Ik heb al mijn huisjes met bodem weg gedaan om die rede
Shirley
Geplaatst: 26-09-15 12:46
Mijn hamsters plassen nooit in hun nestje/huisje, altijd keurig op hun toilet of (iets minder keurig ) in hun badzand...
En als het toch vies is, heb je gelijk een mooie reden om weer eens iets nieuws te kopen