Iris82 schreef:Waarom jezelf daar zorgen over maken? Dat is heel normaal hamstergedrag.
Heb je ze nu nog steeds niet vast gehad? Zodra de oogjes opengaan ben je te laat.
Hamstergedrag? Te laat? Waar heb je t over?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
laura1204 schreef:Loopwiel staat er niet in omdat op omternet stond dat de jongen zich er anders aan kunnen verwonden. Moeder loopt in het rad en jong gaat eronder door of moeder begint met lopen en jong klimt er net in, etc.

Iris82 schreef:Mijn hamsters hingen regelmatig aan de bovenkant van de kooi. En dan met twee voorpootjes van de een naar de andere kant tijgeren. Echt niets raars aan. Ik zou niet alles weghalen want beest verveeld zich dood.
Je zou voor een flying saucer kunnen gaan. Daar vliegen de jongen wat minder vaak vanaf.
xDenies schreef:Het is stereotype gedrag. Net als t heen en weer lopen van een tijger langs t glas.
Meer zeg ik er niet over.
Niets meer uit het hok halen: foei! Alles erin laten en geen stress veroorzaken
). We hebben alles er weer in gezet zoals het was. Loopwiel staat er nog steeds in en tot onze verassing zagen we dat de jongen zelfs meeliepen in het wiel

toch bedankt!
) gaan ze naar hun nieuwe huis! Dan zal de laatste update plaatsvinden (misschien een dagje later). En voor wie interesse heeft in een extra update mag natuurlijk altijd reageren op het topic