Temperaturen rompslomp? Duurt een minuutje en vertelt je heel veel. Ik hoop dat jullie snel leuke pups hebben!
haha ben ik ook effe op tijd ik heb een koningspoedel mix.(die erg naar poedel gaat) kan geen betere hond wensen ! ben benieuwd naar de rest van de pups .
Zoo kom op precies het goede moment binnen wandelen(lezen)! Hoop dat alles goed verloopt voor teef en pups
Gefeliciteerd! Wat een dotje Klopt het trouwens dat de poedel als het meest intelligente ras word gezien?
Cayenne schreef:Gefeliciteerd! Wat een dotje Klopt het trouwens dat de poedel als het meest intelligente ras word gezien?Wel een van de, maar meest intelligent niet. Kan wel zeggen dat ze behoorlijk slim zijn.
Gefeliciteerd met de eerste! Ik heb ook altijd al een (dwerg) poedel willen hebben. Klopt het inderdaad dat ze een goede will to please hebben? Of zijn ze wat eigenwijs?
Ik volgde in stilte maar laat me toch horen!Gefeliciteerd!Volgens mij kan er (net als bij mensen) toch even tussen zitten voor de volgende komt?
Gefeliciteerd met je prachtige pups. Ik blijf poedels prachtige honden vinden en inderdaad ontzettend intelligentWij hadden vroeger een Toy poedel (zwart-wit) die 14 jaar is geworden. Mijn moeder mist het nog elke dag.