Hebbehebbehebbe
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

natuurlijk hoop ik dat het bij jou anders verloopt! veel plezier nog want kittens zijn natuurlijk wel heel leuk

Yasmijntje schreef:Vraag me wel oprecht af hoe je zoiets moet voorkomen..
Stel nou dat je later wel jonge poesjes wilt, en je eigen kat is nog maar 8 maanden.
Je steriliseert haar dus niet. Beetje lastig dat te voorkomen dat er een of andere kater achter haar aankomt lijkt mij..
Tenzij je haar de hele tijd binnen houdt?
Maar goed, dat was even mijn overpeinzing
Wat een schatjes en fijn dat ze het goed maken!

Amandavd schreef:Binnenhouden. Je laat een kind van 12 toch ook niet zwanger worden? Simpelweg binnen houden. Die anti conceptie is rotzooi en zorgt bij lange termijn gebruik voor problemen. Beter, je fokt helemaal niet met je huis/tuin/keuken katten. Asielen zitten er vol mee.

Labiesch schreef:Kat is hier nu een bijna maand, hou het inderdaad wel in de gaten. Poes is echt gek op mensen. Wij hebben haar hier gehouden omdat ze hoogzwanger en zwak was.
Ik had inderdaad geen 'gezeik' te hoeven zeggen,
Vind het alleen vervelend dat mensen zo snel oordelen. Vraag op zn minst hoe de kat zwanger komt.
mamapoes is een echte mamaAls r een kitten piept kijk ze er meteeen naar omm

Yasmijntje schreef:Vraag me wel oprecht af hoe je zoiets moet voorkomen..
Stel nou dat je later wel jonge poesjes wilt, en je eigen kat is nog maar 8 maanden.
Je steriliseert haar dus niet. Beetje lastig dat te voorkomen dat er een of andere kater achter haar aankomt lijkt mij..
Tenzij je haar de hele tijd binnen houdt?
Maar goed, dat was even mijn overpeinzing
Wat een schatjes en fijn dat ze het goed maken!
Die grijze vind ik echt super cute!!