LoveUggs schreef:Omg.. Ik liep 2 weken terug mijn kamer in, klaar om naar bed te gaan, zie ik me toch ook een enorme spin op mn muur! Het was vast sws een van de spinnen die hier langs komen, maar hij was denk ik wel een cm of 10 groot, dik lijfje en donkere vrij dikke poten. Ik ben met trillende benen mijn kamer uitgevlogen en heb mijn vader naar mijn kamer gestuurd. Hij begon heel hard te lachen dus dacht dat ze een grap hadden uitgehaald maar mijn vader bleek er ook een beetje zenuwachtig van te worden.. Ik stond echt te janken van schrik en plotselinge adrenaline terwijl mijn vader hem maar even heeft opgezogen met de stofzuiger. Mijn moeder begon te gillen dat ze die stofzuiger meteen moesten legen omdat hij er misschien wel uit zou kruipen, en ik..? Ik mocht daarna nog lekker slapen in mijn kamer. Mijn grootste angst? Spinnen! Ik kan jullie vertellen, ik heb nachtmerries gehad en er echt wakker van geworden. Controleer nu elke dag mijn kamer en laat mijn vader elke spin die ik tegen kom weghalen.. Nog nooit van mijn leven had ik zo'n grote spin gezien. Ik vond het lijken op een vogelspinmaar die kans is vast heeeel klein. Beest was in elk geval enorm. Moeders grapte erna nog dat ik een foto had moeten maken maar zelfs dat durfde ik niet. Brr.. ENORM, echt ENORM..
Ze zijn meesten niet alleen...

Ik zou alles nog maar goed controleren.
maar die kans is vast heeeel klein. Beest was in elk geval enorm. Moeders grapte erna nog dat ik een foto had moeten maken maar zelfs dat durfde ik niet. Brr.. ENORM, echt ENORM..

maar hij is niet zo heel groot hoor, je ziet voornamelijk het glas waarmee ik hem zo heldhaftig heb gevangen

ik maak mezelf niet wijs dat die beesten verhuizen als je buitenzet: ze gaan dood of komen weer naar binnen...