#Ts klinkt alsof je het super doet (niet dat ik er verstand van heb

Ik ga in ieder geval volgen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Leprycorn schreef:Eoweyn_x schreef:Overigens, wij geven ze pullenvoer, gemengd met water, zodat het een papje wordt, maar dit voer wordt ook gebruikt voor kuikens geloof ik.
Mag nu al, badderen.
Kijk trouwens uit met opvangen van inheemse dieren, als particulier zijnde is dat verboden. Ja, krom, ik weet het, maar veel mensen weten gewoon niet wat ze doen.
Je kan ze toch ook gewoon kopen? Wat is er dan verboden aan als ik vragen mag? Als de andere 2 er zijn zie je het verschil niet eend lijkt mij.
Rivendell schreef:Bedankt voor alle info. Ik.had ook al gezocht op internet.
Ik ga jonge grasjes voor hem plukken.
Vanaf hoe oud mag ik hem laten badderen? Ze gaan normaal toch al heel snel het water in?
Trouwens ik en mijn familie hebben altijd dieren opgenomen. Een stormmeeuw, duiven, egels, vleermuizen, etc. Iedereen komt altijd bij ons beesten brengen. Meeste gaat na opknappen de.natuur weer in.
Tazzey schreef:De Grauwe Gans is inderdaad een inheemse diersoort, vastgelegd bij wet art. 4, eerste lid, onder b, FFwet. Echter mag je ze wel gewoon als huisdier houden.
Eoweyn_x naar mijn mening bevestig je de rot verhalen over de vogel opvang. De hele instelling dat jij het allemaal beter weet omdat je bij de opvang als vrijwilliger meedraait en dat daarom niemand anders weet wat goed is, stoort mij enorm.
Als je dan eindelijk een tip geeft dan gaat dat gepaard met een smerige steek onder water.
Bah!
TS, wat een dotje! Zo te horen heb je voldoende ervaring en moet het helemaal goed komen met dit diertje, zeker als zondag zijn maatjes komen.
Ik blijf je topic even volgen!
Rivendell schreef:Als een dier in nood is dan help ik ze. Dierenambulance haalt niet alles op. Dier weet niet dat hij inheems is.
Ik weet dat het niet mag officieel maar hier zijn weinig opvangen in de buurt en een dier dat hulp nodig heeft, help ik.
Ontopic: we gaan zo de gansjes halen. Vanmiddag foto's
Rivendell schreef:Als een dier in nood is dan help ik ze. Dierenambulance haalt niet alles op. Dier weet niet dat hij inheems is.
Ik weet dat het niet mag officieel maar hier zijn weinig opvangen in de buurt en een dier dat hulp nodig heeft, help ik.
hielkebro schreef:Rivendell schreef:Als een dier in nood is dan help ik ze. Dierenambulance haalt niet alles op. Dier weet niet dat hij inheems is.
hier hetzelfde, in mijn gemeente rijdt niet eens een dierenambulance.
hadden we hier een dier, niemand die m wou komen halen,, dieren ambu van gemeente hiernaast ook gebeld, wou ook niet komen (begrijp ik wel).