Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
, willen alleen maar knuffelen maar er zijn mensen die niet weten dat ze lief zijn. En er zijn mensen die er niet van gediend zijn of bang van honden zijn. Net zoals ik geen baby in mijn armen gedrukt wil krijgen als ik ergens op kraamvisite ben
niet iedereen wil dat!Tigra_ schreef:Shirley schreef:Dat is op geen enkele manier goed te keuren of te rechtvaardigen!
Hoe komt het in je hoofd op, zeg
Dat zeg ik ook niet. Dat je zelf dingen kunt ondernemen om dingen te voorkomen wil niet zeggen dat het okey is dat sommige dingen gebeuren. Maar goed natuurlijk trap ik nu op wat teentjes.
Stonden er 2 honden grommend tegenover elkaar in mijn huiskamer, moet zeggen dat ik toen ook niet echt blij werd daarvan.
Judass schreef:Tigra_ schreef:
Dat zeg ik ook niet. Dat je zelf dingen kunt ondernemen om dingen te voorkomen wil niet zeggen dat het okey is dat sommige dingen gebeuren. Maar goed natuurlijk trap ik nu op wat teentjes.
Dus mijn hond kan zo niet meer loslopen in het park hier, waar honden gewoon los mogen lopen, omdat iemand last van ze zou hebben? Dat vind ik echt een b*llshit reden. Er is nooit een reden om een onschuldig dier te vergiftigen.
Jis_ schreef:Je bent natuurlijk niet helemaal lekker in je bovenkamer als je het ook daadwerkelijk doet.
KoudbloedKim schreef:Als er een hond bij ons binnen komt lopen die niet dreigt (en de poes heel laat) had ik hem binnen gelaten en uitgezocht wie de eigenaar was.
Wat als de hond onder een auto komt nadat jij hem naar buiten hebt geschopt, zou je jezelf dat vergeven?
Fijn dat hij weer terug is bij zijn baasjes.

Deetjeeuh schreef:Jis_ schreef:Je bent natuurlijk niet helemaal lekker in je bovenkamer als je het ook daadwerkelijk doet.
Uiteraard, ik zou het ook nooit doen. Ik hoop ook niet dat dat uit mijn post blijkt, ik vind dat je er nooit onschuldige dieren voor mag straffen.
Maarre, dat je dan opeens niet meer in het park kan lopen gaat hier gewoon niet op.
Shirley schreef:Ik zou me daar dermate aan storen dat ik je neer zou knallen of zou vergiftigen
En dan niet janken achteraf!
Je avatar doet het um bij de je post. Tigra_ schreef:Tja en dan jammeren dat dieren vergiftigd worden, aangereden of geschoten worden.
sallandval schreef:Tigra_ schreef:Tja en dan jammeren dat dieren vergiftigd worden, aangereden of geschoten worden.
Deze opmerking vind ik een beetje van het kaliber; "eerst minirokjes dragen en dan jammeren dat er vrouwen verkracht worden".
Dat er dieren worden vergiftigd is een gevolg van zieke geesten die hun frustraties afreageren op weerloze dieren, niet van laksheid van sommige eigenaren.
Net als verkrachting komt Door ziekte van geest en niet door minirokjes.