Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bambolina schreef:Ja leuk die bandjes die breken onder druk, die zijn ze dan ook binnen een week kwijt hier.
romyloverrr schreef:Shirley schreef:Wat zijn dat voor onmensen die een kostganger verbieden op eigen kosten een gratis dienst voor een gewond dier te bellen??
Misschien moet je je eens afvragen of je daar zelf ook wel zo goed zit...
Misschien hebben die ''onmensen'' wel een goede reden waarom TS ze niet mag bellen.

Ayasha schreef:Dus TS wordt afgekat omdat een eigenaar te beroerd was om verantwoordelijkheid te nemen voor dat dier waardoor ie in deze situatie gekomen is. Ze had 'm ook voor dood kunnen laten liggen.
romyloverrr schreef:...
Maar dat hebben ze zich er wel zelf naar gemaakt in ons geval.
een lammetje was bij ons een helling afgevallen (zuid-limburg) en had zijn nek gebroken.
Iemand had de dierenambulance gebeld (is ook goed, al is het logischer gewoon even na te vragen aan de buren wie de eigenaar is) en die wilde dat arme dier nog proberen te redden.
Ze wilde dat schaap nog meenemen met de ambulance en proberen te redden, waar je als eignenaar daarna de rekening van krijgt. Terwijl aan dat dier niets meer te redden viel en het echt ten koste van het dier zou gaan.
DAT is pas zielig.
....
saskiakefie schreef:of je nu de eigenaar belt of de dierenambulance dat maakt echt niet uit.
romyloverrr schreef:saskiakefie schreef:Denk je dat TS wel de eigenaar zou mogen bellen en niet de dierenambulance? IMO zit daar geen verschil in, of ze moeten daar op die boerderij iets heel fout doen, of dieren verwaarlozen dat ze niet willen dat de dierenambulance dat ziet, maar daar ga ik natuurlijk niet vanuit.
Wat een rare gedachte zeg, ik kan best andere redenen bedenken.
Daar heb je best kans op dat dat wel mag, dat zou ik wel mogen in ieder geval.
Dan kunnen die mensen zelf beslissen wat ze doen en krijgen ze niet later een rekening van 100en euro's waar ze niet om gevraagd hebben. En dat is een groot verschil.
romyloverrr schreef:shirley, onze reden:romyloverrr schreef:...
Maar dat hebben ze zich er wel zelf naar gemaakt in ons geval.
een lammetje was bij ons een helling afgevallen (zuid-limburg) en had zijn nek gebroken.
Iemand had de dierenambulance gebeld (is ook goed, al is het logischer gewoon even na te vragen aan de buren wie de eigenaar is) en die wilde dat arme dier nog proberen te redden.
Ze wilde dat schaap nog meenemen met de ambulance en proberen te redden, waar je als eignenaar daarna de rekening van krijgt. Terwijl aan dat dier niets meer te redden viel en het echt ten koste van het dier zou gaan.
DAT is pas zielig.
....
Maartje1990 schreef:Ik geloof dat als TS niet mag bellen voor een dierenambu... En bokker pben voor een dierenambu ook niet mag. Dan kan ts net zo goed zelf bellen en dat kan nu gewoon niet. Overigens na dat betreffend persoon loopt te dreigen met politie zou dat voor mij wel de laatst persoon zijn waar ik mn adres aan zou geven.
Dames ik zou lekker gasn slapen als ik jullie was want voor die kat kunnen jullie nu toch niets doen
Maartje1990 schreef:saskiakefie schreef:Cowgirl al benaderd? Ik zie dat TS namelijk gewoon online is.....
Na die politie bedreiging zou dat voor miu wel de laatste persoon zijn waar ik mn adres naar zou sturen. Echt wat een gekkigheid ik dit topic
romyloverrr schreef:Shirley, gaat gaat in dat verhaal niet om de kosten maar vooral erom dat ze dat dier onnodig wilde laten lijden.
Snoraly schreef:Ik neem aan dat als de dierenambulance gebeld wordt ze wel een chip kunnen lezen, als de eigenaren daar op staan wordt vanzelf contact met hun opgenomen wat ze willen met de evt medische kosten.
Of zeg ik nu iets heel stoms?![]()
Zou sowieso als je vandaag écht niet kan bellen/PB'en, morgen actie ondernemen, en zoals een aantal hier al zeggen bij een vriendin/kennis o.i.d. op laten halen.
Succes ermee TS!