Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Jennifuur schreef:Ik wil hier geen hele discussie oplaaien.. Maar jij ziet nota bene zoogdieren, die toevallig ook gewoon willen eten, niet als dieren maar als ongedierte en daarom mogen ze wel gewoon dood? Als ik het goed begrijp dan, wil je geen woorden in de mond leggen. Zoja, interessante denkwijze.
. Zolang niemand ze ziet dikke prima. Maar als je het nieuws een beetje volgt weet je dat er momenteel een hele grote (licht uitgedrukt) plaag is.Citaat:muizen vermenigvuldigen zich vervolgens razendsnel; binnen zes weken is een huismuis volwassen en kan hij zich voorplanten. Dit resulteert in gemiddeld zo’n zes tot tien nesten per muis per jaar, waardoor één enkele muis wel tot 2600 muizen kan voortbrengen in één jaar tijd!

Jennifuur schreef:Ik moet eerlijk zeggen, ik volg het nieuws en lees in het weekend ook de krant, maar dit is nieuw voor me! Kan eraan liggen dat ik in het zuiden van het land woon!
Nu snap ik je reactie een beetje, vond hem eerst wel heftig voor iemand die (lijkt me) van dieren houdt
Maar goed, we gaan off-topic, al deed ik het zelf, haha.

Maar misschien staan er tips in die je kan gebruiken mbt voeren etc