Mizora schreef:Een rottweiler zou inderdaad niet in een kleine bench gehouden moeten worden. Maar benches gaan wel groter dan 1m2 tegenwoordig, iets in ieder geval. 136x83, 137x94 heb ik zo gevonden en ik weet dat er ook eentje is die 1.57x... meet. Maar die kan ik nu niet terugvinden. En daar past een rottweiler ook in.
deze bedoel je??
Hondenbench Extra Groot 136x83x92cm
dat = 1m2
en voor geen goud van de wereld dat ik 1 van mijn honden/rottweilers daarin zou opsluiten 
alle maten die dus kleiner zijn = nog minder bewegingsruimte... zo simpel als het maar zijn kan

en waarom voelen jullie je toch allemaal zo persoonlijk aangevallen,blijkbaar toch ergens een knagend geweten??
ik zeg dat over het algemeen dus niet bij alleen maar love western!!! bodems van ijzer zijn en honden dus niet kunnen verliggen als het warm is,of wel dan???
ALGEMEEN dus,niet de naam love western cq blondies,maar over het hele geheel genomen... lastig discuseren zo als mensen alles zo persoonlijk opvatten.. maar goed...
en blondies het was maar ter waarschuwing, zie het net als zeggen dat honden van traplopen bv HD kunnen krijgen ( is algemeen VOORBEELD he,dus niet dat jouw hond nu HD krijgt ofzo,dat je je daar weer op aangesproken voelt)...vat toch alles niet zo als persoonlijke aanval op....

Ik hoef er 's nachts niet uit om te plassen. Overdag kan ik echter geen 7 uur wachten totdat ik een keer naar de WC mag.
heeft je hond een andere keus dan?