Huisdieren op bed..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 00:54

Afbeelding

Afbeelding

We passen precies met z'n tweetjes :D

chimello

Re: Huisdieren op bed..

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 01:04

Mijn kat slaapt bij mij onder de deken tegen m'n buik :P

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 01:13

Hond beneden in de kamer op z'n dekentje en kat lekker waar hij wilt :) (bij mij in bed ja)

Barbulet

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 01:43

Roosch schreef:
Nou de mijne hebben zelfs een eigen kattenkamer maar reken maar dat ze liever bij het vrouwtje slapen.. :D

Een eigen kattenkamer _O- Wat een prinsessen!

Mijn hond slaapt op bed. Al kruipt ze soms 's nachts terug in haar mandje... Of onder bed :+

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 05:45

Afbeelding

2 poenka's en 2 hondjes! Gezelligheid alom *\o/*

Dooortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 05:52

Als mijn vriend nachtdienst heeft neem ik mijn hond ook mee naar bed, hij kruipt dan heerlijk onder de dekens tegen me aan <3

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 06:04

Ik heb er 4 en die slapen op bed. Meestal niet allemaal tegelijk, vaak 2/3. Als ze in de weg liggen duw ik ze gewoon weg. := De kleinste wil mijn voeten nog wel es aanvallen omdat het zo leuk beweegt onder het dekbed maar dat is na 5 minuten wel klaar. Buiten de slaapkamer houden is geen optie...dan slaap ik nooit meer. :')

Ja er zitten veel kattenharen in en op mijn bed...ach, ik lig er toch maar alleen in en stofzuig mijn bed regelmatig.

Mocht ik ooit groter wonen en een 2e slaapkamer hebben dan wordt dat de kattenkamer en mogen ze niet meer in mijn slaapkamer...als ik ze kan weren. :+

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 06:04

Niets zo smerig als een dier in je bed.... Bah bah nee getver. Op de slaapkamer zou ik ze al niet willen. Sowieso als ik ooit katten neem mogen die alleen binnen als ik thuis én wakker ben verder gaan die katten gewoon naar buiten. Maar op de slaapkamer zal nooit geen kat komen (of enig ander dier)

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 06:06

Onze kat slaapt niet op bed, ik wil het niet. In het weekend doe ik wel eens de deur beneden open als ik 's morgens vroeg wakker ben. Dan kan ze er een uurtje bij, maar meer dan dat.. nee.

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 06:07

Ik vind het heerlijk gezellig, katten op bed. Sinds een tijd doe ik het niet meer omdat ik ook muizen heb en de katten dat enorm gezellig vinden om 3 uur het snachts en dan tegen de tralies aanhangen en ik me te pleures schrik :+
Ook slaap ik met de deur dicht(ivm enorm snurkende vader die wel met de deur open slaapt) dus zodra er een naar buiten wil moet ik iedere keer opstaan haha

Hond komt niet in bed, en sowieso niet boven maar dat is dan ook een inmiddels bejaarde Newfoundlander van in zijn hoogte jaren ruim 80 kg, dat wil je niet naast je hebben :')

alcootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 06:13

Onze kat ook op bed.
Maar dan alleen tegen mij aan.
Zodra ik omdraai san stapt hij over me heen en komt hij weer aan de voorkant op mijn arm liggen.
Ik had altijd gezegd, geen beesten op bed maar ja is lastig met een kat en open deuren.
Ik vind het wel gezellig.

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 06:15

Moet wel zeggen, toen ik de muizen nog niet had sliep mijn kat bijna hele nachten bij mij. Had toen nog een eenpersoons bed, en een enorme kat.. Drie keer raden wie er altijd de meeste plek in bed opeiste :')
Heb nu een tweepersoonsbed dus als ze nog eens komt logeren en ze blijft van mn muizen af :+ is ze heel dankbaar dat ze nu zelf een hele bedhelft heeft :')
Maar toch ligt tegen vrouwtje aan het lekkerst gelukkig haha.

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 06:21

Hier slapen meestal 2 honden en 1 kat op bed en soms zelfs 2 honden en 2 katten. :))
Zonder de dieren voel ik mij zo "alleen" en kan ik veel moeilijker slapen. :o

Atalja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 06:28

Mijn hondje Dirk slaapt ook gewoon lekker in bed :z

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 06:30

Niets gezelliger dan mn beesten op bed. Maar met 6 katten en een grote herder wordt dat erg druk. 1 kat heeft een vaste privilege.

Vannacht hondsberoerd geslapen omdat kat nummer 2 steeds snauwde als we bewogen en kat nummer 3 haar klauwen in het hoofdboard zette.

Dus vanaf vandaag alles weer beneden

Suzan_v_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 06:31

Hier mogen ze ook op bed. Ook meteen mis gegaan op dag 1 :o
Woezel deed in ht begin dat we haar hadden heel hard miauwen, en ik kon het niet over mijn hart halen om haar in de keuken te laten zitten...
Nu slapen ze niet bij ons, dan kunnen wij echt niet slapen van het harde gespin van Woezel en het hypere gedrag van Pip. Ze mogen alleen in de slaapkamer sochtends voordat we uit bed gaan. Dus dat is maar 10 minuutjes op een dag, maar hun dag kan niet meer stuk! :+

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 06:43

Onze oude kat mocht het wel.
Toen deze overleed en ik 2 andere minimonsters kreeg mochten deze wel in de slaapkamer maar wel in een mandje op een tafeltje aan het voeteneind.
Toen wij hier naartoe verhuisde en wij no 3 erbij kregen hebben we besloten de deur naar boven af te sluiten en mogen ze mooi beneden slapen.
Als vriend om 5.15 opstaat dan mogen ze even op bed tot 6 uur.

Heb t wel eens geprobeerd als vriend er niet was maar ik lig helemaal klem en kom dan stijf en stram mijn bed uit en doodmoe.
Dat kan ik echt niet hebben dus ze slapen mooi in hun mandjes

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 06:47

Mijn naakthond slaapt op bed,bij mijn voeten.
En inmiddels is mijn dwergpincher zo oud dat ie in de mand gaat dwalen snachts.
Rondjes lopen en zoeken naar de mand.
En ik word gek van dat getrippel in de nacht.
Dus die slaapt nu ook op mijn voeten eind.
Daar blijft ie wel gewoon liggen.

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 07:00

Ik heb 2 poezen..een er van ligt wel altijd op bed, maar de andere liever op de stoel in de woonkamer :D

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 07:18

Die van mij slapen soms bij me op bed als ik met de laptop op schoot zit te internetten of een serie kijk oid. Meestal liggen ze op een handdoek of in hun fleecezakjes, maar soms (deels) op de dekens.

Afbeelding

Ze nemen het er wel van (onder de schone was) :')

Afbeelding

Gelukkig komt hier niet zoveel haar vanaf. Maar als er een keer iets uitvalt ben je echt niet blij als je daar per ongeluk op gaat liggen (of staan). :D

Afbeelding

Moet zeggen dat ik zelf nooit honden op bed zou willen. Katten liever ook niet. Al dat haar vind ik niet prettig en die komen ook vaak buiten (dan heb ik nog het liefst een binnenkat op bed).

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 07:21

Ahhh Fiffil.. die eerste foto, om op te vreten <3

NZ92

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 07:22

Hier slapen de dieren heel af en toe op bed! Katten en labrador. Die dag erna verschoon ik meteen mn bed, vind het erg vies! Al die haren, en als ze buiten zijn geweest vaak viezigheid aan hun poten. Vind het absoluut niet hygiënisch.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 07:24

Hier geen dieren op bed, i.v.m. mijn allergie. Heb vroeger wel een kat op bed gehad, en dat vind ik minder vies dan honden op bed, maar nee, hier mogen ze niet meer mee op bed.

kuzznathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 07:24

Ik heb zelf geen katten meer, maar die kwamen echt niet bij mij op bed :n
Mijn zus had namelijk ook katten die bij haar sliepen, totdat zij zelf een keer een teek had, dankzij een van haar katten :r
Dus nee.... Hier echt geen beesten op bed.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 07:26

Nu ben ik echt een ontzettend groot hondenliefhebber, maar ik hou mijn honden toch liever buiten de slaapkamer, verder mogen ze overal komen en ook in de zetel etc. :j

Je wil met je partner toch in een schoon bed kunnen kruipen?