Helaas hetzelfde meegemaakt een aantal jaar terug. Duivenhouder in de buurt was niet zo blij met alle katten en strooide ook gif. Helaas moest onze lieve kat er toen ook aan geloven. Bizar dat er zulke mensen zijn.
Dikke knuffel
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Precyll schreef:doezel2 schreef:Oo wat vreselijk. Mijn mening is wel. Kat hoort binnen( of achterthuis). Zodat ze niet in ander mans thuin komen. Maar dut zou ik never nooit doen. Eerder bak water. Ofzo. Dan dit. Sterkte
Ben ik met je eens. Alleen wij wonen aan het eind van een doodlopende weg naast het bos. Gucci is beetje mensenschuw en komt niet zomaar bij andere mensen. (Wil niet zeggen dat ze het nooit doet hoor) maar meestal struint ze alleen in bos rond.
Ik hoop dat ze gewoon een vergiftigde muis heeft gehad. En niet dat er een idioot in ons dorp woont.
Nog niks weer gehoord. Het liefst wil ik elk half uur bellen....zucht
Keoma schreef:. Ik gooi er speciale knoflook( bij de dierenwinkel te koop). In de tuin. ( je ruikt het zelf ok hheel goed. Bah). Gif zou ik nooit doen.Verschrikkelijk TS, heel veel sterkte!
Helaas hetzelfde meegemaakt een aantal jaar terug. Duivenhouder in de buurt was niet zo blij met alle katten en strooide ook gif. Helaas moest onze lieve kat er toen ook aan geloven. Bizar dat er zulke mensen zijn.
Dikke knuffel
veel sterkte gewenst!