Mijn kat was 19, super gezond nog tot twee meisjes hem gestolen hadden, mijn broer dit zag en hun narende en zij hem op de grond gegooid hebben en hij hierna niet meer kon lopen. Medicatie mocht niet baten en hij heeft een hartstilstand gehad. Anders was hij er nu nog en heel wat ouder geworden. Iedere dag denk ik nog aan hem al is hij er al een jaar niet meer maar wat kan ik bitter over mensen denken door dit soort dingen. Momenteel is onze Quarter het oudste met 15 jaar, die hebben we al van jaarling. Nog niet zo oud dus.
Oud maar goud mijn labbie is vandaag 12 jaar geworden! Het oudste dier hier in het gezin momenteel
Zil
Geplaatst: 26-03-15 07:37
Zil schreef:
Hier allemaal oudjes. Verzorgpaard van bijna 27 (in mei). Duits herder meisje van 11.5 en een kat van bijna 15 ( eind juli). Al zou je de kat ook 5 kunnen schatten. Ook nog een jongere herder van 6.5....
Het Duitser herder meisje is er niet meer sinds dinsdag
Aidenn
Geplaatst: 26-03-15 07:46
Mijn sluierstaart van 20 jaar, ik heb het beestje overgenomen van de buurma. Ik hoop dat hij nog wel 10 jaar mee gaat, hij is ongeveer 20 cm, daarom zwemt hij ook lekker ik mijn vijfer
Tigress
Geplaatst: 26-03-15 08:37
Zil schreef:
Zil schreef:
Hier allemaal oudjes. Verzorgpaard van bijna 27 (in mei). Duits herder meisje van 11.5 en een kat van bijna 15 ( eind juli). Al zou je de kat ook 5 kunnen schatten. Ook nog een jongere herder van 6.5....
Sterkte
xShannentje
Geplaatst door de TopicStarter: 26-03-15 16:21
Zil schreef:
Zil schreef: