Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Broccoli schreef:Ik heb nog een vraag:
Valkjes zijn monogaam. Betekent dat dat Djinti en Yeti nu een koppel zijn en Merel een andere man moet zoeken? Of hoe werkt dat dan? Nieuwsgierig, haha.
Hij is verder nog steeds een koppel met Merel. Hij slaapt ook naast haar en poetst haar
) nog niet helemaal kwijt... Die snoept stiekem een beetje van twee walletjes haha Cayenne schreef:Temeraire: Het is inderdaad erg hard gegaan. Ze zijn zomaar aan komen vliegen, echt waar hoor
Ze zijn in principe monogaam, maar net als bij mensen willen ze nog weleens een uitstapje makenYeti (de witte die bovenop Djinti zat in het filmpje) zit midden in de pubertijd. Hij heeft al wel een grote liefde uitgezocht (Merel) en slaapt ook altijd naast haar, maar wanneer een ander popje broeds is, dan is hij opeens enorm geinteresseerd
Zijn vriendinnetje is dan not amused, maar hij komt met hangende vleugels altijd weer bij haar terug
Maar ik heb ook andere koppels die ik er niet voor aan zie om vreemd te gaan. Phoenix en Pyriet bijvoorbeeld zitten zo ongeveer aan elkaar vastgeklit.
Omdat Djinti opeens een popje bleek, kwam ik dus 2 mannen tekort. Daarom is Zazou erbij gekomen en heb ik nog een zestiende vogel in bestelling. Een witmasker pale fallow man, split voor bontMaar die moet nog geboren worden bij de kweker die deze mutaties heeft.
Ik ben benieuwd naar je nieuwe baby. Ergens naar uit kijken is altijd leuk

Aura heb ik nog niet kunnen controleren. Die vertikt het om van het nest af te gaan vandaag 

Ik ben benieuwd welke mutaties jullie mooi vinden 
Ik ben heel gevarieerd zoals je kunt zien (not
)
(Joy).
Whiteface cinnamon pearl mag ook nog.
Het kan eigenlijk niet van Aura zijn (maar je weet het nooit). Misschien van Hera, maar die loopt al een week rond de broedblokken te draaien en je zou dan denken dat ze hem daar in legt 
Cayenne schreef:Verdorie! Net een kapot eitje op het voertafeltje gevonden. Het moet nog geen kwartier geleden gelegd zijn, want het was nog warm.
Ik weet niet van wie het afkomstig isHet kan eigenlijk niet van Aura zijn (maar je weet het nooit). Misschien van Hera, maar die loopt al een week rond de broedblokken te draaien en je zou dan denken dat ze hem daar in legt
Of de jonge vogels. Misschien Merel of Djinti? Maar het kan zelfs van Phoenix zijn.
Pff, de aankomende dagen maar in de gaten houden of er nog meer volgt.