Ja super. Helaas zijn de 2 grotere nog niet weer verveld, maar zal wel niet lang meer duren denk ik. Gisteren was er zowaar nog weer een ei uitgekomen, en dan zie je echt hoe erg de grotere al gegroeid zijn.. Zal morgen proberen er een foto van te maken.. We vertrekken zondag met onze huifkar, en dan gaan ze 2 weken uit logeren bij een vriendin.. Ben benieuwd hoeveel ze gegroeid zijn als we weer terugzijn..
Gave beesten vroeger heb ik ook wandelende takken gehad hoelang duurt het met deze soort voordat de eitjes uitkomen, en heb je alleen eitjes of ook fotos van je eigen ouderdieren?
Mariska_28
Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-15 13:32
Ik heb wel eerder al volwassen dieren gehad van deze soort, maar nu heb ik alleen maar het jonge spul dat uit de eieren is gekomen die ik op de beurs gekocht heb.. Het uitkomen van de eieren duurt een maand of 4.
Jeuuuuuuhhhh Hij heeft besloten toch maar te vervellen voor onze vakantie!! En versie 5 is grooooot.. Ik wou hem niet teveel storen tijdens het vervellen, maak vanavond nog wel even een paar foto`s op mijn hand, kun je pas echt zien hoe groot hij al is!!
Ik vind ze zo gaaf he! Ooit als klein meisje zo'n volwassen tak op mijn arm gehad, wou hem zo graag mee nemen naar huis! Waren mijn ouders het helaas niet helemaal mee eens.