Iemand al een Woefbox geprobeerd?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-16 20:24

Dit zat er in mijn Secret Santa pakket:
Afbeelding

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-16 02:00

Wat grappig zeg zo'n Secret Santa dierenpakket :D

Hier vanavond Woefbox en Snuffelbox opengemaakt. Blije hond. Maar iets minder blij baasje, want Snuffelbox bleek niet granenvrij. Ik vermoed een miscommunicatie omdat ik niet beter weet dan dat bij hen geregistreerd staat dat Bikkel altijd granenvrij moet hebben, maar waarschijnlijk is er ergens in de administratie iets niet overgenomen toen ik mijn abo stop zette en losse boxen ging bestellen. Dus ik heb even een mailtje gestuurd, kijken hoe ze reageren. Die box is best wel prijzig maar dat vind ik dan wel acceptabel omdat alles dan granenvrij en dus bruikbaar voor mij is. Tot nu toe nog nooit wat te klagen gehad over hun service, maar ze zullen me wel een zeikerd vinden ondertussen. Tja, hoge prijzen, hoge eisen :+ :Y)

Ceetje_bokt

Re: Iemand al een Woefbox geprobeerd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-16 09:52

Gisteren het laatste vakje (het grote vak) opengemaakt van de hondenadventskalender. Dat was een teleurstelling: een zo'n kauwbot :( die eten ze hier niet op en bovendien kon ik hem ook niet delen. Nou, de teleurstelling was voor mij, want de honden kregen een 'salami'-stick van de Lidl en daar zijn ze gek op. Volgend jaar ga ik net als Alwiene (toch?) een kalender zelf samenstellen.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-16 18:57

Klopt dat was ik. Is mij erg goed bevallen trouwens! :)

Nachocheese

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-16 00:30

Snuffelbox is goed bevallen, zaten leuke dingen in. Speeltje was jammer genoeg na 1 minuut al kapot. Speeltjes staan niet op de foto, was een bal en een kerstknuffel.

Afbeelding

Dooortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-17 20:17

Meer mensen die gestalkt worden door een 088 nummer? Ik lees op internet dat dit snuffelbox is die je een nieuwe box willen aansmeren, als ik dit van te voren had geweten..

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-17 20:21

Jannickee schreef:
Meer mensen die gestalkt worden door een 088 nummer? Ik lees op internet dat dit snuffelbox is die je een nieuwe box willen aansmeren, als ik dit van te voren had geweten..

Snuffelbox doet inderdaad aan tele-marketing. Stalken zou ik het echter niet willen noemen, ik heb ze twee keer aan de lijn gehad waarbij ik 1 keer wel en 1 keer niet op hun aanbod ben ingegaan en verder een prima gesprek heb gehad. Overigens kan je gewoon aangeven dat je wil dat ze je nummer uit hun bestand halen. Dus ik snap niet waarom je meteen zo negatief doet eigenlijk?

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-17 20:26

Ik ben hondeneigenaar, en ik begrijp niet waarom deze marketing truuk werkt.
Ik zou hier nooit aan mee doen;waarom zou ik blind een bedrag storten om dan een doos vol spullen te krijgen die ik nooit zelf zou hebben uitgezocht?

Dooortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-17 21:17

Nouja ik vind 7 keer bellen in een week tijd best op stalken lijken. Je mag mij negatief vinden maar dit is wel de reden dat ik nooit meer bestel daar :)

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-17 00:33

@Kuggur, Omdat ik het verrassingseffect geweldig vind! Ik ben gek op verrassingsboxen, boodschappenpakketten, kerstpakketten, etc. etc. En zeker van Snuffelbox weet ik dat de producten goed aansluiten bij mijn idee van snacks en dergelijke dus dat zit meestal wel goed. En anders heb ik toch lol gehad aan het uitpakken.

@Janickee, zo zeg 7 keer in 1 week tijd is wel behoorlijk veel ja. Maar ik begrijp alsnog niet waarom je er nooit meer zou bestellen om die reden. Stel je stuurt ze even een berichtje via Facebook (prive) of een mailtje met het telefoonnummer die en die of ze die uit hun systeem willen halen omdat je geen prijs stelt op de telemarketing. Dan ga ik er vanuit dat dat gewoon gebeurd. Blijven ze je daarna nóg bellen, ja dan snap ik wel dat je uit protest zeker niet meer gaat bestellen.