Katten en vuurwerk. Hoe doen jullie dat?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

N0a

Re: Katten en vuurwerk. Hoe doen jullie dat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 10:31

Ik had boven een fijn plekje gemaakt onder mijn bed. Daar heeft ze ook continu gelegen. Ben om half 1 gaan kijken, was ik haar kwijt.. oliebol toch naar buiten gerend was ik bang voor? Gelukkig zag ik ineens een bolletje haar onder de trap zitten tussen de jassen.

Daar was ze flink aan het ademen. Toen ik erbij kwam werd ze rustig. Samen in bed gaan liggen en toen was het goed. Nestelde zich lekker tegen mij aan en sliep binnen 5minuten. Terwijl de knallen nog flink doorgingen.

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 11:09

Onze kat was alleen thuis, hij is niet heel erg bang maar wel oplettend met een beetje grote ogen.. Als het dicht bij was schrok hij wel af en toe maar verder voel het wel mee! Toen we weg gingen alle luiken dicht gedaan lampen aan en de radio best wel hard aan! Hij was wel heel blij toen we weer thuis kwamen! Flink kroelen haha
Oh en we laten hem niet naar buiten de hele dag! Gelukkig wilde hij ook niet :)
Laatst bijgewerkt door Britt_Sisi op 01-01-15 11:12, in het totaal 1 keer bewerkt

KimD

Re: Katten en vuurwerk. Hoe doen jullie dat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 11:12

Die idioten van ons gaan aan het raam zitten en het vuurwerk 'vangen'. :')

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 11:12

huiskat was boos toen ik vannacht thuis kwam, hij wilde om 9 uur al naar bed :z :+ uit wraak wilde hij vanmorgen niet opstaan....

op stal lag er eentje gewoon overal doorheen te pitten en de zwarte boys vonden het leuk om mij steeds voor de voeten te lopen in het donker.
de Queen (16 jaar oud en tandeloos) heeft op schoot gezeten, dat is absoluut uniek...... <3