We hebben het onderste raampje van de deur eruit gehaald en er een hondenluik van gemaakt zodat hij ook zelf naar binnen of buiten kan.
Onze hond is een 5e hand labrador, en hij voelt zich super in de tuin. Ookal zitten wij nog lang buiten, dan gaat hij al 'naar bed.' Een extra hond erbij hebben we geprobeerd (basisbehoefte: sociaal contact) , hij is sociaal en gek op andere honden maar 24/7 met een andere hond opgescheept te zitten vond ie maar niks
Gelukkig was dit een hond van een stichting dus toen die adopteert was zag je hem weer opleven. Hij heeft genoeg aan het sociale contact op wandelingen schijnbaar.Meer van 4 uur alleen vind ik echt een 'not done.' Onze hond gaat elke ochtend om 8.00 mee naar de zaak van mijn vriend (garagebedrijf) en hij sjouwt daar de hele dag achter mijn vriend aan, slijmen met de klanten enze. Elke ochtend en middag gaan ze naar het bos wat naast het bedrijf ligt, en in de avond gaat hij vaak met mij mee naar de paarden, of mee sporten. Voordat we naar bed gaan doen we nog een avond wandeling van 15 min en de hele nacht slaapt hij.
Als we in het weekend langer weg zijn doen de buren de hond, en als we weekendjes weg zijn past een vriendin op het huis met de dieren.
Als je niet in de basisbehoeftes van een dier kan voorzien (en dat is meer dan voer water en onderdak) moet je er echt niet aan beginnen. Het ras is ook iets waar je echt naar moet kijken.
net als het huren van een huis, het kopen van een huis en betaalbare vakanties naar moeilijke landen?
)
. Wat geef je, en hoeveel fte?