Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Amaris schreef:miesie22 schreef:Hahaha dat zou zo maar kunnen! Die van ons hadden van de zomer zelfs het trucje uitgevonden on te graven in de waterbakhele kleedje wat eronder staat nat
![]()
Wat voeren jullie je Britten eigenlijk? Wij voerden
Prins sterilized, maar omdat dit zo slecht in groot formaat te krijgen is zijn wr nu de overstap aan het proberen naar wat natuurlijker voer. Daar zitten geen granen in. Weet de naam even niet meer uit mijn hoofd.
Ohja, als iemand nog op zoek is naar een goede kattenbakgrind, wij hebben golden grey met babypoeder geur. Is echt ideaal! Het klontert super en door de geur die erin zit stinkt het ook helemaal niet snel! Het is wat duurder, maar gaat ook langer mee!
Goeie tip.
Ik deed eerst altijd klontspul, nu heb ik dat witte spul in blauwe zak dat niet klont, dat maakt wel makkelijk schoon want de drolletjes passen in een boterhamzakje elke morgen. En ze verkopen het in de supermarkt. Maar ik ben toch weer aan het denken aan klontspul.
Waar koopje golden grey?
miesie22 schreef:Geloof dat wij het ook daar vandaan hebben ja. Wat ook nog eens heel fijn is, het gaat onwijs lang mee. Wij doen maar ongeveer 1 keer in de 2 a 3 maanden de hele bak legen en nieuw spul erin. Verder doen we ongeveer om de dag de klonten en poep eruit scheppen en soms wat bijvullen.
Bayazo schreef:Onze Mietse geeft ook kopjes op commando !
Nu is het de bedoeling dat ze je dan een kopje tegen je hoofd, wang geeft.
Maar als ze langs de tafel loopt en je roept "kopje" dan geeft ze hem ook rustig aan de tafelpoot.![]()
Ook de fascinatie voor water herken ik bij haar.
Als je onder de douche staat en je sluit de deur niet komt ze rustig naast je zitten. ( Onder de straal dan ! )

Amaris schreef:Aaarrrhhhh zooplus doet niet aan postnl afgeefpunten ofzo.
En ik ben nooit thuis. En 14 kg laat ik ook niet op mn werk bezorgen.
*even nadenken hoe te doen*
EDIT:
ik weet het al!
Ik wacht nog even tot de kerstvakantie en dan laat ik het lekker thuis bezorgen
Myca schreef:Mijn Brit heeft een gevaarlijke hobby, iets met elektrische snoeren.
Vooral de dure dunne kwaliteitskabeltjes (zoals bijv. het snoer van de IPad lader), daar wil ze graag haar tanden in zetten.
Ik heb nog nooit een kat gehad die zo'n focus op dit soort kabeltjes had.
Om mobieltjes op te laden hebben we nu speciaal van die dingen die je om de stekker kan hangen aan een stopcontact waar ze niet bij kan. De rest moet weggewerkt of buiten kattenbereik.
lor1_1984 schreef:Sanniie schreef:
ja klopt op de show is ze choco tortie point met wit. Maar ze is over haar hele lichaam gekleurd wat natuurlijk niet "hoort". Maar dat komt omdat ze uit een 3 kleur en een effe gekleurde komt. Dat mag je niet kruisen... maar was voor ons zelf een keer een nestje
Je bedoelt dat ze te donker is?
Ik vind haar nog vrij licht nl, tenzij de foto in zomer gemaakt is.
maar had dus een point moeten zijn :p helaas kan je niet alles voorspellen van te voren en ze is heel leuk en daar gaat het om toch

AnneOmie schreef:Amaris schreef:Aaarrrhhhh zooplus doet niet aan postnl afgeefpunten ofzo.
En ik ben nooit thuis. En 14 kg laat ik ook niet op mn werk bezorgen.
*even nadenken hoe te doen*
EDIT:
ik weet het al!
Ik wacht nog even tot de kerstvakantie en dan laat ik het lekker thuis bezorgen
Bij mij geven ze het altijd af bij de buren als ik niet thuis ben!
) 

Wat zonde dat hij zo jong overleden is.