Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kuggur schreef:manie schreef:Het is toch heel simpel?
Vind je een dierenarts te duur, neem dan géén dieren
En zo simpel is het.
Fiffill schreef:Dat zal heus meewerken, maar dan nog vind ik de verschillen soms erg extreem. Of dat volledig door die redenen komt vraag ik me af.
Ik vind het vooral gewoon jammer dat ik soms ergens binnen stap en ik de DA meer kan vertellen dan hij/zij mij (aangezien ze op hun opleiding wss alleen les krijgen over de standaard dieren konijn hond kat fret etc. wat overigens heel begrijpelijk is! je kan het onmogelijk over alles hebben) Maar toch, ik voel me dan altijd een beetje afgezet... ik betaal ruim 40 euro voor een consult terwijl ik niks nieuws te horen heb gekregen. Ik vraag niet voor niets of men ervaring heeft, wees daar dan wel eerlijk over...
Een goede DA vinden is lastig!
manie schreef:Fiffill schreef:Dat zal heus meewerken, maar dan nog vind ik de verschillen soms erg extreem. Of dat volledig door die redenen komt vraag ik me af.
Ik vind het vooral gewoon jammer dat ik soms ergens binnen stap en ik de DA meer kan vertellen dan hij/zij mij (aangezien ze op hun opleiding wss alleen les krijgen over de standaard dieren konijn hond kat fret etc. wat overigens heel begrijpelijk is! je kan het onmogelijk over alles hebben) Maar toch, ik voel me dan altijd een beetje afgezet... ik betaal ruim 40 euro voor een consult terwijl ik niks nieuws te horen heb gekregen. Ik vraag niet voor niets of men ervaring heeft, wees daar dan wel eerlijk over...
Een goede DA vinden is lastig!
Ff bellen of google (is je beste vriend)
Daarom is het zo jammer
Patsab schreef:in dit geval schrijft hij zichzelf 1700 euro toe maar deze meneer heeft een eigen praktijk dus zijn winst wordt er niet bij vermeld , deze richtlijn een stuk realistischer is en dan vind ik het echt geen rottig salaris.
http://zakelijk.infonu.nl/banen/84054-w ... t-een.html
Rowdine schreef:Patsab schreef:in dit geval schrijft hij zichzelf 1700 euro toe maar deze meneer heeft een eigen praktijk dus zijn winst wordt er niet bij vermeld , deze richtlijn een stuk realistischer is en dan vind ik het echt geen rottig salaris.
http://zakelijk.infonu.nl/banen/84054-w ... t-een.html
Lees dan ook eens de opmerking die onder het stuk staat.
manie schreef:Fiffill schreef:Joh, ik snap toch ook wel dat ze wat moeten verdienen, maar ik krijg de indruk dat er vaak (te veel) verschil in zit per gebied
Ook dat is simpel!
Verschil in praktijkvoering, ouderdom (of nieuwigheid) van apparatuur.
Marktwerking per gebied, kennis en kunde op een bepaald vlak etc etc