Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
magda_90 schreef:Leeuwarden. Vanwege gedrag van derden gaan steeds meer losloopgebieden "dicht" en de gemeente heeft schijnbaar geld nodig hier.
We rijden wel regelmatig naar losloopgebieden in de buurt, maar goed dat doe je ook niet 3 maal daags helaas.
magda_90 schreef:Ik heb al stukjes leverworst en kaas geprobeerd en wilde vanmiddag even naar de Welkoop om gedroogd vlees te halen, dat raadde mijn instructeur aan namelijk. Dat ruikt ook wel goed toch?
anneliesdj schreef:Maar CM heeft ook wat details die naar mijn mening echt fout zijn en in zijn manier van werken gaat hij heel erg de confrontatie aan, dat zijn geen dingen die je zomaar moet doen én is ook totaal onnodig bij de gemiddelde hond.
Honden die helemaal niet zo'n groot probleem hebben (dat zijn dus eigenlijk altijd de baasjes die een probleem hebben) doet hij vaak zelfs helemaal niets mee, alleen maar baasje goed opvoeden 
magda_90 schreef:Nu ikzelf een pup heb van 3,5 maand dacht ik dat het wellicht leuk is om een deel-je-ervaring-topic te maken. Vol met tips, tricks en avonturen. Is daar animo voor?
keona schreef:Het jammere van cm vind ik dat mensen denken dat hij honden met problemen in dat uur getraind krijgt.wat er vooraf allemaal gebeurt ziet niemand en dat er ook van te voren met stroombanden getraind word.ik heb er verder niks op tegen mar als ik mensen zie lopen met hun voet nnaar achter tegen de hond duwen en andere dingen die je op tv ziet vallen mijn schoenen uit.
anneliesdj schreef:keona schreef:Het jammere van cm vind ik dat mensen denken dat hij honden met problemen in dat uur getraind krijgt.wat er vooraf allemaal gebeurt ziet niemand en dat er ook van te voren met stroombanden getraind word.ik heb er verder niks op tegen mar als ik mensen zie lopen met hun voet nnaar achter tegen de hond duwen en andere dingen die je op tv ziet vallen mijn schoenen uit.
Hoe kom jij aan die info dan?
magda_90 schreef:Ik heb al stukjes leverworst en kaas geprobeerd
Toydoll schreef:Ik gebruik stukjes rauwe frikandel XD .
Er zijn genoeg hondensnoepjes in allerlei soorten en maten, die lekker ruiken, toch?
maar het is een duitse staande langhaar, volledig bruin. Zelfde als TS keona schreef:anneliesdj schreef:
Hoe kom jij aan die info dan?
Kennis van mij heeft er filmpjes van op internet gezien. En dacht jij dan werkelijk dat hij een probleem hod in 1 aflevering weer goed krijgt.sorry maar hij is geen wonder trainer.ik ben niet tegen hem ofzo maar iedereen snapt toch wel dat e binnen 1uur een hond niet goed krijgt
anneliesdj schreef:magda_90 schreef:Leeuwarden. Vanwege gedrag van derden gaan steeds meer losloopgebieden "dicht" en de gemeente heeft schijnbaar geld nodig hier.
We rijden wel regelmatig naar losloopgebieden in de buurt, maar goed dat doe je ook niet 3 maal daags helaas.
En gewoon buiten de bebouwde kom?
Je kunt de apv even inzien, als het niet specifiek genoemd wordt, mogen honden buiten de bebouwde kom gewoon loslopen tenzij anders aangegeven. Dus je kunt dan ook gewoon een rustig landweggetje opzoeken ofzo.
Toydoll schreef:magda_90 schreef:Ik heb al stukjes leverworst en kaas geprobeerd en wilde vanmiddag even naar de Welkoop om gedroogd vlees te halen, dat raadde mijn instructeur aan namelijk. Dat ruikt ook wel goed toch?
Ik gebruik stukjes rauwe frikandel XD Werkt ideaal.
_l_amanda_l_ schreef:magda_90 schreef:Ik heb al stukjes leverworst en kaas geprobeerdToydoll schreef:Ik gebruik stukjes rauwe frikandel XD .
Is dat niet vreselijk veel zout, vooral voor pupjes (ook voor volwassen honden)?
Ik zou toch voor echt hondenvoer gaan, dat is er niet voor niks..Er zijn genoeg hondensnoepjes in allerlei soorten en maten, die lekker ruiken, toch?

Seven schreef:Ik gebruik als ik voer gebruik ook gekookte worst. Veel makkelijker in voor jou fijne formaten te maken.
Geen foto's van de nieuwe aanwinsten