Hoe oud was het vrouwtje van dat nestje dat helemaal dood ging? Je weet dat de bekkens na 1 jaar vergroeid zijn en er daardoor vaak 'complicatie's' komen?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
melody7 schreef:Nee klopt niet![]()
Hoe oud was het vrouwtje van dat nestje dat helemaal dood ging? Je weet dat de bekkens na 1 jaar vergroeid zijn en er daardoor vaak 'complicatie's' komen?

Lees niet echt meer mee omdat ik teveel hk's had 
Ik ga er niet 1 houden maar allemaal. Tenzij het een extreem groot nestje is
Misschien gaat er een zeugje naar de fokster als er een leuk kleurtje bij is die ze graag wil (als ik haar niet wil
) melody7 schreef:Ik ben daar ooit een tijd terug wel eens geweest jaLees niet echt meer mee omdat ik teveel hk's had
Dat heb ik al best vaak gezegdIk ga er niet 1 houden maar allemaal. Tenzij het een extreem groot nestje is
Misschien gaat er een zeugje naar de fokster als er een leuk kleurtje bij is die ze graag wil (als ik haar niet wil
)
Ze heeft het nu op dr huisje gemunt, dat wordt het hele hok door geduwd en uiteindelijk gaat ze er in liggen slapen

Maar de andere cavia schijnt niet zo lief te zijn dus toch maar apart denk ik?
.
haar logee was niet meer zo aardig tegen haar.. Heel dr kop ligt open, een plek onder dr kin en op haar neus
Het ziet er echt zo sneu uit..
Maar daar ben ik wel blij mee, als ze nou nog 2 weken elke dag 30 gram aan ging komen werd het wel heel zwaar 

alleen is er natuurlijk minder kans dat t neusje gaat ontsteken omdat er dan geen andere aan kan zitten
het zit ook recht naast haar oog dus best link