De spinnen eten ze zelf op.
Het vervelde is dat er 1tje zijn muizen altijd in een schoen gooit als hij dood is. Jadat ik 3 keer in mijn schoen met dode muis ben gestapt controleer ik ze nu altijd maar even
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Morrie schreef:bij mij had er eentje een dilemma.... wat eerst opeten....
jorika1986 schreef:Morrie schreef:bij mij had er eentje een dilemma.... wat eerst opeten....
Hahaha! gewoon het muisje weg gooien, wie weet heeft het vergif gegeten!
Flowerbomb schreef:Mijn Siamees komt trots thuis met rose muizen.. Die vangt ze 3 huizen verder op bij haar poezenvriendin. Mevrouw gaat daar gewoon door het luikje naar binnen
Zo had ik op mijn vorige adres een buurvrouw die geregeld de buurt af ging om alle gestolen waar weer terug te geven. Die had een zwaar kleptomanische kat. Beestje kwam ook rustig bij mij thuis kattenspeeltjes jatten. Liep doodleuk naar binnen, zocht er eentje uit en sjouwde even rustig weer naar buiten terwijl ik en de twee rooie mannen die ik toen nog had (katten dus
) stomverbaasd stonden toe te kijken. Het is een manier om kennissen te maken als je net ergens woont, ze had al vrij snel een behoorlijke kennissenkring. Met dank aan haar kat.
. Pluizebolpum schreef:Flowerbomb schreef:Mijn Siamees komt trots thuis met rose muizen.. Die vangt ze 3 huizen verder op bij haar poezenvriendin. Mevrouw gaat daar gewoon door het luikje naar binnen
Zo had ik op mijn vorige adres een buurvrouw die geregeld de buurt af ging om alle gestolen waar weer terug te geven. Die had een zwaar kleptomanische kat. Beestje kwam ook rustig bij mij thuis kattenspeeltjes jatten. Liep doodleuk naar binnen, zocht er eentje uit en sjouwde even rustig weer naar buiten terwijl ik en de twee rooie mannen die ik toen nog had (katten dus
) stomverbaasd stonden toe te kijken. Het is een manier om kennissen te maken als je net ergens woont, ze had al vrij snel een behoorlijke kennissenkring. Met dank aan haar kat.
![]()
.
Pluizebolpum schreef:Haha je zo ga ik hier ook steeds weer met het schaamrood op mijn kaken en af en toe een 'goedmaak' kattenblikje en de gevangen muis naar de burenFlowerbomb schreef:Mijn Siamees komt trots thuis met rose muizen.. Die vangt ze 3 huizen verder op bij haar poezenvriendin. Mevrouw gaat daar gewoon door het luikje naar binnen
![]()
Anyway, poeslief had weer een speeltje meegenomen van buiten. Een jong muisje dat nog helemaal gaaf was en nog leefde. Die heb ik maar onder de trap vandaan gevist en weer buiten gezet (ergens waar poeslief er niet bij kan natuurlijk). Och, wat een snoesje was dat, met van die kraaloogjes en ieniemienie pootjes.

, maar nee, deze kleptokat hield het gelukkig bij kleine dingen als wasknijpers, tuinhandschoenen en kattenspeelgoed. Je moet er toch niet aan denken dat je de buurt door moet met een bonte verzameling aan ondergoed. Ik zie mijzelf bij een iets té pikant setje of zo'n rare olifantenbroek nog niet bij de buren aanbellen "Is dit misschien van u?".

Pluizebolpum schreef:Oh dat filmpje, maar nee, deze kleptokat hield het gelukkig bij kleine dingen als wasknijpers, tuinhandschoenen en kattenspeelgoed. Je moet er toch niet aan denken dat je de buurt door moet met een bonte verzameling aan ondergoed. Ik zie mijzelf bij een iets té pikant setje of zo'n rare olifantenbroek nog niet bij de buren aanbellen "Is dit misschien van u?".
![]()
Ach, ik kon er destijds ook wel om lachen en het bleek een gezellige buuf te zijn dus liet ik ook weleens expres wat slingeren als ik weer eens trek had in een wijntje.
Trouwens, dan denk je dat katten erg zijn, maar eenden kunnen er ook wat van. Mijn ouders hadden vroeger een duootje eendjes. Die kwamen eens aanzetten met een haring van de buren en jatten ook geregeld lekkertjes voor de neus van de katten weg. Of die kip die er met een donut vandoor ging. Nee, leuk...beesten.
amandananana schreef:Geen muizen, mijne vangt hommels en laat ze dan in huis vrij...
)
2bizzy schreef:Ook komt ze geregeld met kleine haasjes en kuikens terug. Brrrr