Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sassy schreef:Ja, al naar gelang waar de auto staat wel, ik heb een losse thermometer in de auto, en die zet ik dan ook op verschillende plekken in de auto.
Als ik dringend met de honden ergens naar toe moet (naar DA, fysio e.d.) en het is warm dan ga ik met onze andere auto met airco. En ook alleen als het niet anders kan.
Toen we op vakantie van Frankrijk naar huis moesten zijn we de nacht door gereden omdat ik het te warm vond in de Berlingo om overdag lang met de honden in de auto te zitten, zelfs met de ramen open.
Sassy schreef:Nee geen dicht tussenschot, het is een multispace, met een achterbank die je verschuiven kan.
Maar helaas geen airco in die oude bak. Wel ruimte genoeg, dat wel.
En heel praktische schuifdeuren, maar die laat je toch niet zomaar openstaan als je ergens in een vreemde plaats op een parking staat. Zeker niet aan een drukke weg.
karuna schreef:Onze honden gaan graag en vaak mee met de auto en blijven er met plezier inzitten. Desnoods een hele dag als het aan hun ligt, zijn echte auto verslaafden. Zelfs op vakantie na een hele dag reizen zitten de twee het liefst in de auto.

en op vakantie dus ook. Zit je de hele dag in de auto, staat je tent met de auto ernaast. Waar willen ze zitten, in de auto de hopeloze gevallen.
_black_rose_ schreef:Ik vraag me af waar en in welke wet staat of, hoelang en hoe ik mijn honden alleen mag laten in een auto.