Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sjolvir schreef:Vreemd.. men beweerd hier tegen proefdieren te zijn en men wil 2e wereld oorlogse praktijken gaan uitvoeren, door op mensen testen te gaan doen. (Ook gevangenen hebben rechten)
Hoe snel vergeten we het verleden... En op bokt maar klagen over die ene minuut stilte. waarin we alle oorlogsdoden herdenken..
Blue_Eyes schreef:Een pacemaker is ook helemaal niet zo'n slecht ding. En ja, natuurlijk baal ik ervan dat er honden voor gebruikt worden om ze te testen - maar liever dat dan dat mijn vriend ze ongetest bij kleuters moet gaan inbouwen.
Yamcha schreef:Blue_Eyes schreef:Een pacemaker is ook helemaal niet zo'n slecht ding. En ja, natuurlijk baal ik ervan dat er honden voor gebruikt worden om ze te testen - maar liever dat dan dat mijn vriend ze ongetest bij kleuters moet gaan inbouwen.
En dan? En dan? Dan weet je dat een pacemaker werkt bij een labrador.
http://www.alpine.nl/files/1813/6603/10 ... -large.jpg
http://www.labradorgolden.gr/sites/defa ... 20HEAD.JPG
Een kind en een labrador lijken niet eens op elkaar. Een mensenhart lijkt niet op een hondenhart. In de verste verte niet.
PenP2014 schreef:lizet_lara schreef:Stel jij moet over 5? Jaar een pacemaker, ga jij die dan weigeren omdat hij ontwikkeld is door dierproeven?
Ja.
8nnemiek schreef:Ik heb ook getekend.
Maar ergens wel jammer dat er nooit petities voorbij komen over alle katten, cavia's, apen en konijnen die worden gebruikt, en ratten en muizen vindt men al helemaal geen probleem.
Ik hoop in ieder geval dat ze het experiment kunnen tegenhouden, er zullen vast alternatieve methoden zijn, maar dat zal wel te duur zijn..
PenP2014 schreef:lizet_lara schreef:Dat vind ik dan een dappere beslissing. Wat als je man/kinderen hebt, ga je die dan verlaten terwijl je nog lang kan leven met een pacemaker?
Jammer dan. Je tijd is je tijd. En ik hoef geen kunstmatig leven over de rug van doodgemartelde dieren!!
speurneusc schreef:PenP2014 schreef:[quote="lizet_lara
Stel jij moet over 5? Jaar een pacemaker, ga jij die dan weigeren omdat hij ontwikkeld is door dierproeven?
Ja.[/quot
ik ook
PenP2014 schreef:lizet_lara schreef:Dat vind ik dan een dappere beslissing. Wat als je man/kinderen hebt, ga je die dan verlaten terwijl je nog lang kan leven met een pacemaker?
Jammer dan. Je tijd is je tijd. En ik hoef geen kunstmatig leven over de rug van doodgemartelde dieren!!
speurneusc schreef:PenP2014 schreef:
geen kinderen, heb er veren in laten schieten, en man, kan gerust verder leven hoor als ik er niet meer ben, deed ie voordat ie mij kende ook al