Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
meggiemeg schreef:Shirley schreef:Ik vind het ook vreemd, ga zelf nog geen dag van huis, maar ik zou het niet op prijs stellen als mijn buren een andere mening toegedaan waren en mijn regels en gewoontes zouden overtreden ...
Ook niet als er dusdanig overlast veroorzaakt wordt en je bent nergens bereikbaar?
meggiemeg schreef:_Anneruth schreef:Oordopjes kopen?
Geen optie omdat ik telefonisch bereikbaar moet zijn voor mijn moeder. Zij is nog aardig van slag door het overlijden van mijn zus een aantal maanden geleden. Het is al een paar x voorgekomen dat zij volledig in paniek heeft gebeld en dan wil ik wel de telefoon horen.
Je zou het eerst kunnen testen, oordoppen in en telefoon af laten gaan. Is het niks dan is er geen man overboord, die oordopjes kosten bijna niks.
Wordt die niet ook wakker van je telefoon? Of ligt hij ook wakker van de hond en moeten jullie samen aan de oordoppen? Evelijn schreef:Heb je al bij andere buurtgenoten gevraagd of die iets aan telefoonnummers hebben? Of misschien andere ideeën.
Misschien toch proberen de eigenaar van de kalveren bellen misschien dat daar wel iemand opneemt (want zou toch te raar zijn als er nu iets met de kalveren gebeurt zou er ook niemand te bereiken zijn??)
Ir111 schreef:Oh das fijn voor hem maar heb je in deze niets aan.
Ik zou toch die oordoppen proberen, wie weet werkt het....
) en als je je telefoon op luid zet dan hoor je dat er echt wel doorheen. De oordoppen dempen het meeste geluid maar niet alles