Maar wel balen dat ik mijn droomhuis en enorme zakken geld nog niet heb

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kyrkelover schreef:Voor de fotografen die het overigens leuk zouden vinden om de kleine pups op de foto te zetten.
Zodra mams en de pups het goed maken zijn jullie altijd welkom om te komen.
Toothless schreef:oh wat leuk! Van harte met je mooie teefje! Zelf geen fan van Herders, maar wel van Labradors.
En een goed puntje over kruisingen: Kruisingen zijn vaak sterker dan rashonden. Ik heb twee teckel x jackrussels die hebben al het goede van beide rassen, op het jagen na haha
in ieder geval veel succes en ik volg mee! Wacht maar tot je ze hebt, dan word je verliefd op die kleine blinde koppies. En als ze een paar weken oud zijn dat je huis en tuin niet meer te overzien zijn hahahhaa
Tigress schreef:Toothless schreef:oh wat leuk! Van harte met je mooie teefje! Zelf geen fan van Herders, maar wel van Labradors.
En een goed puntje over kruisingen: Kruisingen zijn vaak sterker dan rashonden. Ik heb twee teckel x jackrussels die hebben al het goede van beide rassen, op het jagen na haha
in ieder geval veel succes en ik volg mee! Wacht maar tot je ze hebt, dan word je verliefd op die kleine blinde koppies. En als ze een paar weken oud zijn dat je huis en tuin niet meer te overzien zijn hahahhaa
Helaas wordt dat zwáár overschat...helaas zijn er ook genoeg kruisingen die de slechte eigenschappen overnemen :c
Maar daar gaan we natuurlijk niet bij uit van deze pups. Mams ziet er prachtig uit! Nog heel even wachten