De hond was echt mega dominant. De hele tijd achter mijn hond aanrennen en als hij haar te pakken had in hals bijten en echt vloeren, er overheen plassen. Mijn teefje kan soms ook dominant zinn maar nu was ze mega onderdanig en heeft 4 dagen in huis geplast
Ik vind het ras net joh wat te dicht bij de natuur staan en dat is niets voor mij
halfbroer van de mijne
We zijn fan van de Tamaskan, en willen nog steeds graag een Tamaskan. Echter zijn wij erg kieskeurig, en er waren eigenlijk op dit moment maar twee teven waarvan we een pup zouden willen. Helaas lijkt bij een van de twee de loopsheid telkens niet goed door te zetten. Van de andere teef stonden we op de wachtlijst (=Ziva), maar dat nestje hebben we aan ons voorbij moeten laten gaan (de reden kom je hieronder vanzelf tegen 

En ja, hier inderdaad herderfans. We waren erg gecharmeerd van de nakomelingen van jullie reu en Duitse herder teefje. Omdat we graag in de eerste generatie al de wolfgrauwe kleur terug willen zien hebben wij gekozen voor een witte herder. Betekent alleen dat we bij verder fokken de partners van de pups op kleur moeten testen om er zeker van te zijn dat die geen wit dragen, en vervolgens uit de generatie die daar uit volgt alleen met de wit-vrije dieren verder (laten) fokken.
(als alle if's goed uitvallen, over een jaar
)