Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Liiszle schreef:Lieve mensen, wegen doe ik 2x per dag op een keuken weegschaal. Bijvoeren doe ik al een week en dat gaat goed.
Helaas gaat het met de kleine niet goed vandaag en gaan we nu naar de dierenarts.Denk niet dat ze het overleefd...

Liiszle schreef:Ik ben net terug van de dierenarts..
Ze krabbelde weer wat op toen we onderweg waren. daar is er geluisterd naar haar hart/longen en slijmvliezen gecontroleerd. in principe is daar niets mee aan de hand.
enkel de hoekige vorm van ribbenkast maakt dat ze niet genoeg long inhoud heeft. hier kan ze overheen groeien of iig een stuk ouder mee worden.
wel vond ze het filmpje dat ik gemaakt had vanochtend op epileptie lijken, dus dat moet ik in de gaten houden.
ze wil het iig 2 weken aan kijken. ze moet iig langzaam aan groeien, dan is de kans op overleven aardig.
dierenarts vond ook dat ze knap liep en aardig wat levenslust er in had zitten, dus dat klonk goed.
Vanochtend was het erg schrikken.. ze leek wel bewusteloos, ademde héél raar, tong uit dr mond, compleet slap. dacht echt dat ze in mijn armen zou dood gaan..

).Liiszle schreef:Bedankt SanneJas, het is inderdaad erg vervelend dat het zo moet lopen terwijl ik daar absoluut niet voor gekozen heb.
maar dieren blijven dieren, en die laat je niet zomaar aan hun lot over.
ik wil -mocht ze dood gaan- mezelf recht in de ogen aan kunnen kijken en er gerust op zijn dat ik er alles aan gedaan heb.
Ik ben erg benieuwd Cowgirl! wie weet kan dat inderdaad helpen!
doet me goed dat mensen mee leven.
)
herkansing :