Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
secricible schreef:Uiteraard wist ik waar ik aan begon en heb ik dat beseft voor ik een hond kocht. Maar dat betekent niet dat je het er maar mee eens hoeft te zijn en geen tegenwoord hoeft te geven...
Als ik graag een opleiding wil doen waarvan ik weet dat de kwaliteit matig is, hoef ik daar toch ook niet mee accoord te gaan onder het mom van "je wist waar je aan begon?"
Wel vind ik dat je met klagen alleen niets bereikt, dan moet je ook serieus er iets mee doen en in gesprek gaan met bijvoorbeeld gemeentes.
... maar ook wel een beetje zielig. 

secricible schreef:Jij zet jezelf blijkbaar boven andere hondeneigenaren als je vind dat jij boven de wet uiteteekt.
Woogy schreef:Zie mezelf niet als underdog, maar ene hond hebben in Den Haag is geen grapje. Waar ze los mogen wordt steeds beperkter. Snap ook niet goed waarom, ze mogen nergens los maar moet toch overal opruimen, dus snap niet helemaal waarom ze dan niet ergens los mogen.
De hondenbelasting rijst de pan uit en soms denk ik wel dat ze het honden bezitters onmogelijk willen maken.
De mensen die er ene zooitje van maken veroorzaken de problemen voor de grote meerderheid die het leuk houdt. Ik doe altijd zo veel mogelijk m'n best om me aan de regels te houden van losloopgebieden en gemeentes, maar sommige zijn zo doldwaas dat er geen touw meer aan te knopen is.
xSogno schreef:Zo normaal gesproken is dat dus blijkbaar niet. Overal waar ik kom hondenpoep op voetbalveldjes, als ik de hond van familie wel eens uitlaat van die kleine rotkeffertjes die los lopen en mijn aangelijnde hond aanvallen... Op het strand al meerdere keren honden achter me aan gehad te paard (loslopende honden passeer ik altijd in stap).
Magrathea schreef:Woogy schreef:Zie mezelf niet als underdog, maar ene hond hebben in Den Haag is geen grapje. Waar ze los mogen wordt steeds beperkter. Snap ook niet goed waarom, ze mogen nergens los maar moet toch overal opruimen, dus snap niet helemaal waarom ze dan niet ergens los mogen.
De hondenbelasting rijst de pan uit en soms denk ik wel dat ze het honden bezitters onmogelijk willen maken.
De mensen die er ene zooitje van maken veroorzaken de problemen voor de grote meerderheid die het leuk houdt. Ik doe altijd zo veel mogelijk m'n best om me aan de regels te houden van losloopgebieden en gemeentes, maar sommige zijn zo doldwaas dat er geen touw meer aan te knopen is.
Dat is toch logisch? Het idee is toch dat in een uitlaatgebied je niet op hoeft te ruimen en daarbuiten wel?