Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lifaya schreef:Is het niet mogelijk dat dit gebeurd is doordat ze in de motor van een auto is gaan zitten?wat vreselijk zeg. Niet te bevatten....
. Wat een ontzettend rotverhaal. wiebke schreef:Onze andere kat, Ted, heeft de laatste dagen ook een gedragsverandering. Hij miauwt heel veel, wil aandacht, kroelen, loopt de he-le dag achter me aan, is aanhankelijk.. en hij eet minder goed en is een beetje ingevallen. Wat zou ik hier aan kunnen doen?"
akishino schreef:Wat verschrikkelijk. Veel sterkte en ik hoop dat je het een plaatsje kan geven.
Weten jullie zeker dat het niet door een grasmaaier veroorzaakt is? Dat geeft een soortgelijke wond en is door een da niet te zien of het met opzet of per ongeluk is gedaan. Natuurlijk gaan je eerste gedachten uit naar opzet ivm de andere voorvallen. Ik heb een tijd terug foto's van een kat gezien en die bleek met zijn staart tussen de grasmaaier te hebben gezeten en dat was ook een soortgelijke wond.
NatasjavE schreef:lifaya schreef:Is het niet mogelijk dat dit gebeurd is doordat ze in de motor van een auto is gaan zitten?wat vreselijk zeg. Niet te bevatten....
Dan krijg je een rafelige wond en geen scherpe wond. DA heeft bevestigt dat het geen ongeval kon zijn. Bovendien....hoe komt het diertje dan weer in de tuin? Zoals ik het begreep kon het nog amper lopen.
Vreselijk...gewoonweg vreselijk. Hoe ziek in je kop moet je zijn om dit te doen?
Welk recht meen je te hebben dat je een dier zo verminkt.
Wat een door en door slechte en sadistische mensen lopen er rond... wiebke schreef:een grasmaaier zóú kunnen natuurlijk.. maar we hebben ook andere signalen gevonden die duiden op kattenhaat (gebakken spons en een kogel uit een luchtbuks in de tuin)
Ted binnen houden is een optie, gelukkig gaat Ted onze tuin bijna nooit uit.. hoogstens maakt hij een uitstapje naar de tuin van de buurvrouw. Lilo was echt anders, die ging ver van huis af.
En Jack.. heeft genoeg speeltjes, er wordt met hem gespeelt, hij krijgt minimale hoeveelheid eten, maar woont gewoon echt op een te klein oppervlak! Ted reageert op zich niet verkeerd op Jack, hij wil snuffelen en kijkt de kat uit de boom (of nouja, hij kijkt meer naar de kat onder de salontafel)
), waarmee ik maar bedoel ook een dom ongeluk, ergens tussenzitten en weg proberen komen kan dit ook veroorzaken
arm diertje
als poeslief opeens verdwijnt denk je aan een ongeluk of een wegloper... en dat is niet wat deze zieke geest wil bereiken