Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Axel_Valerie schreef:Ik vind het nogal moeilijk te geloven dat iemand zo negatief in het leven staat. Natuurlijk hoop je op een gelukkig leven voor je dieren. Je maakt je dier toch niet zomaar af zonder dat je het een kans hebt gegeven op dat gelukkige leven? Ik snap het serieus niet. Ik doe echt mijn best om het te begrijpen maar het lukt gewoon niet.
gohya schreef:Ik zag het gister ook op t.v. bij Man bijt Hond. Maar zei ze niet de datum 9 mei dat ze Euthanasie zou krijgen? Dat zou betekenen dat ze gister dus is overleden en het hondje ook.

Margee schreef:NouxSlvna, je hebt me overtuigd hoor..... De wereld is zo verrot en niemand deugt er toch......
Ik zit er nu toch wel sterk over te denken vast te leggen, dat, mocht ik eerst overlijden, mijn man toch ook maar mee te nemen. Die gaat zoveel verdriet krijgen en niemand zorgt zo goed voor hem als ik, dat het vast beter is. Hij voelt er toch niet van, zo'n prik, gezond of niet......
En mijn kinderen, daar twijfel ik nog over..... die gaan me ook vreselijk missen en zullen geen leuk moment in hun leven meer meemaken.
Nee.... ik ben zo belangrijk en zeker beter dan ieder ander mens, dat dit me toch het beste lijkt......
Nessah schreef:Goof schreef:
En dat ze de enigen zijn die voor een dier kunnen zorgen......
De rest van de wereld is er kennelijk te dom voor.
Maar wat als je geen sociaal netwerk hebt? Ik heb die wel, dus ik zou mij er totaal geen zorgen om hoeven maken gelukkig. Maar stel dat je echt niemand hebt, zoals sommige mensen.. Dan weet je dus niet waar je hond terecht komt, want je kent de mensen niet.. Stel dan ook nog dat je een hond hebt met een verleden.
Axel_Valerie schreef:Ik vind het gewoon echt stekend dat er mensen zijn hier die denken dat ze zoveel beter zijn dan andere als het gaat om verzorging van dieren. Ik heb een idee. Laten we alle dieren anders euthaniseren. Ze voelen het toch niet.
Axel_Valerie schreef:Het gaat erom dat er iemand hier in dit topic roept dat het merendeel van de paarden het slecht heeft. Dat honden eigenlijk bijna altijd tekort komen.. En dat je dan maar gewoon moet overgaan op euthaniseren omdat er toch bijna geen mensen in deze wereld zijn die voor jou dieren kunnen zorgen.