Cayenne schreef:Cowgirl schreef:Nou ja het is mij wel duidelijk dat een overgroot deel van BOKT een spuughekel aan katten heeft en aan hun baasjes.
Tja, dat denk ik soms van de katteneigenaren zelf aangezien die hun dieren moedwillig zoveel risico's op straat laten lopen. Als je van je dier houd beperk je die risico's toch zoveel mogelijk?
Dan kun je je paard ook wel op stal houden, want als ie in de wei staat bestaat de kans dat ie over een grassprietje struikelt.
Ik ben van mening dat een kat vrij rond moet kunnen lopen buiten, net zoals een paard ook z'n ruimte nodig heeft buiten.
Maar met deze discussie helpen we TS niet.
Ik zou voordat je het gesprek hebt met die meneer even wat mogelijke oplossingen op papier zetten en uitzoeken. Die sprays, misschien iets met een bandje met geluid/tonen ofzoiets, water etc. 
.
.
Hoe wil jij een paard in de wei in hemelsnaam vergelijken met een kat die op straat loopt en bijvoorbeeld gif kan eten? Een paard word toch ook niet de straat op gegooid
Je wilt een oplossing, en dat is al heel wat. Sommige (de meeste) katteneigenaren zien het probleem helaas zelf ook niet.